bustebartepin Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 sol i hjertet, sol i sinnet, SOL BARE SOL!! For en deilig dag!!! Har brukt dagen på å være meeget engasjert fotballmamma på cup, har storkosa oss. Gutta var kanonflinke og mammahjertet svulmer. Men gjett hva som imponerte meg mest? Jo, synet av store, tøffe 11/12 åringer som benytter enhver anledning til å se på, prate med og kose på lillesøster på 20 mnd. Ikke bare storebror nei men alle fotballkompisene også. Lillesøster glitra over all fokusen og nøyt dagen i fulle drag. Så innmari lettrørt som jeg har blitt (verre for hvert barn; har fire..) så ble klumpen i halsen merkbar; fine gutter som kommer til å bli flotte flotte pappaer en dag!!
Plutseliten :) Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hurra for flinke fotballgutter som bryr seg om småsøsken Kan tenke meg du er stolt av begge deler!
iznogood Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Så skjønne fotballgutter :-) Tror noen og enhver ville blitt rørt over de store guttene som bryr seg sånn om en liten tulle. Høres virkelig ut som dere har hatt en deilig dag, ja :-)
Maud Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Det er deilig med sommer, det er helt sikkert! Jeg har også erfart at kule fotballgutter synes det er veldig spennende med søte lillesøstre. "Mine" er riktignok bare 8 og 9, men så mye kos som jenta får sammen med dem, får hun aldri ellers :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 JAAAAAAAAAAAAA det er deilig deilig deilig. i dag har vi vært på stranda, dritgreigutten har badet og det har i grunnen dritgreijenta også.... masse folk og varmt(!) vann belive it or not.... For en dag! Nå kjenner jeg at jeg kjeder meg litt da, for resten av familien sover eller ser på film, det ble nok sol for ei stund rett og slett.... :-) Men snart våkner de nok til liv igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå