Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med skifer og sånne firkanta brune kurvmøbler for tiden egentlig? Hadde alle møbelbutikkene møte i fjor og bestemte at i 2008 er dette kult? Er jeg helt på jordet? Blir ikke dette like data som papasan-stoler fra 80-tallet mer eller mindre omgående?

 

Føler meg veldig gammel evt ukul (om dette er krav for å være kul)plutselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på samme måte som sofaene i grov tekstil, type vevd, minner svææært om sofaen mamma og pappa hadde på tidligere nevnte 80tall, ja...

 

Papasan-stol...har ikke tenkt på den på lenge. Og jeg hadde en sånn. Vel, en mamasan-stol, da. LItt mindre enn papasan:)

Skrevet

JAAA...de soffaene ja. Det kommer vel sånne besje grovtekstilsofaer med tynne fargetråder i nå og. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...