Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kom kvalmen hos dere? ....de som er kvalm selvsagt :-)

Husker ikke helt fra sist... selv om det sikkert er ulikt...

Var veldig dårlig begge graviditeten.. i 9 mnd... så jeg går litt å venter... og håper selvsagt jeg ikke skal bli like hardt rammet denne gangen...

Føler meg egentlig i storform...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 3 her i gården:(

Skrevet

aner ikke.. men den kom som et PANG en onsdags morgen.

Skrevet

Hei. Testa positivt i går (lørdag) og har vært kvalm siden torsdag. Er i dag 4 uker, så det begynner tidlig her ja. Men har venta så lenge på dette her at jeg faktisk gleder meg over kvalmen. Sprøtt. Lykke til!

Skrevet

Kvalmen kom i går morges, og jeg er 6 + 2 i dag. *hmPf*

Skrevet

Kvalmen begynte litt ca. 4 dager før ikm. Har hatt det ille hele døgnet siden få dager etter ikm. Er i dag 7+3.

Skrevet

Vært litt kvalm om kveldene når jeg pusser tennene de siste kveldene..i går spydde jeg for første gang...ugh...Er 8 uker og 4 dager i dag. Aldri vært kvalm før og detter er mitt 3. svangerskap....Håper d ikke varer lenge...reiser til syden om noen dager..

Skrevet

Husker ikke forrige gang, men denne gangen var jeg uggen fra uke 5 og superkvalmen kom i uke 8..

Skrevet

fra egget festet seg:P Var kvalm en stund før jeg tok testen. og testen ble tatt før jeg var 4 uker på vei

Skrevet

kom som lyn fra klar himmel når jeg var 5+6. er mest kvalm på ettermiddagen og kvelden

Skrevet

En gang rundt 3-4 uke.. Husker ikke helt. Spydde dagen før jeg skulle hatt mensen..

Skrevet

Fra midten av 5uke ca mellom klokken 11 og 12 hver dag. og varer utover... UHHRk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...