Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 - man klarer kun å ligge på venstre side pga kvalme - går som en and - ingen klær passer omtrent ( å de få som passer er du dritlei av) - må stoppe å få igjen pusten etter å ha gått opp loftstrappa - stopper meget ofte når man er ute å går pga kynnere,sting eller for man er sliten (ser lurt ut sikkert når man står der alene å koper) - man ikke kan være langt unna ett do
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg må faktisk si jeg kjenner meg igjen i alt du skriver der, hihi, godt sagt altså!!! Spesielt det der med kynnere, hihi, det er en stor plass utenfor her som jeg må over for å komme til butikken, og det er 4 STORE blokker bak liksom... Hehe, jadda, når jeg skal over der og må stoppe helt opp midt på plassen og bare glo haha.. Ser ganske teit ut hihi
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 når: man glefser til gubben fordi han ikke har lagt pålegget i rett hylle i kjøleksapet... man ikke lengre kan smyge seg sidelengs, men faktisk er smalere rett forfra... man ikke lengre når for å få tatt urinprøve til alle kontrollene...
Hikken Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 -du ikke er heeelt sikker på om du har på deg truse. Du synes du kjenner den, men ser den ikke. -man akker og stønner i en halvtime mens man prøver å snu seg i senga -man akker og stønner i en halvtime mens man kaver seg ut av senga for å gå på do klokka 6 lørdags morgen. -du er sjeleglad for at det er sommer! Ikke fordi det er varmt, men fordi du slipper sko som må snøres. -du hater at det er sommer. Faen så varmt! -det ikke lenger er noe som heter bikinilinje. Hvis den fortsatt er der vet du ikke hvordan den ser ut (sannsynligvis ser den ikke ut i det hele tatt..) -du lar ting du mister på gulvet bli liggende. Den kan gubben plukke opp når han kommer hjem fra jobb.
liberobleier Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Utrolig morsomt....he he he her sitter jeg halv to på natta nettopp pga alt dere nevner ovenfor her.....FÅR FAEN IKKE SOVE pga .....ja dere vet...
LinnisR83 Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 når: - fingrene dine er store som knakwurster og beina ser ut som to store meloner! - man ikke rekker bort til rattet på bilen fordi magen står i veien, for å ikke snakke om beltet som ikke går rundt magen!
Christoffer i magen Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 -man spiser hele dagen lang -man gleder seg sinnsykt til å få vondt (fødsel) -må be gubben om hjelp til neglklipp -blir sur og grinete av ingenting -man hele tiden føler seg som en val men går som en ku -man er villig til å prøve de mest ekle ting for å få igang fødsel -man må sette seg ned for å klare å tre beina inn i truser og bukser -man ikke trenger bord til koppen/tallerkenen. Man bruker bare magen
Christoffer i magen Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Glemte denne da... -man ikke har rompe lengre. Man har låvedør
Ballettmelk Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 - du kjefter på den ene tv-reklamen (ikke faen om de supermodellene farger håret sitt hjemme) og gråter av den neste... - du blir som en 3-åring...jeg må på do NÅ!! - gråter når du skal synge nattasang for eldstemann...klarer hverken "Vi har en tulle" eller "Lykkeliten" for tiden, blir så rørt!
LASARUS-på vei til føden nå! Skrevet 1. juni 2008 #10 Skrevet 1. juni 2008 ...man mister noe på gulvet og bøyer seg ned på huk for å hente det, samtidig tar et raskt blikk for å se om det er noe annet som skal plukkes opp i samme slengen når du likevel er "der nede" ...man forstår bare ikke hvem idiot som har bestemt at stikkontakter skal være nede ved gulvlisten. Ikke praktisk for gravide og ikke bra for barna når de begynner å krabbe runt på gulvet! ...Du må ta bilsetet helt bak før du kan komme deg ut av bilen. I tilegg rekker du nesten ikke frem til pedalene fordi magen er i veien for rattet.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 2. juni 2008 #11 Skrevet 2. juni 2008 -når man er kjempestolt fordi man faktisk fikk til å barbere leggene, denne måneden! -man begynner å gråte når mannen forteller at han har fått prolaps, ikke fordi du synes synd på ham (selv om du selvfølgelig gjør det også), men fordi da kan dere ikke ha sex for å få fortgang på fødselen! -du ikke bryr deg et øyeblikk om gyn undersøkelse, hva som helst for å få hjelp til å sette i gang!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 2. juni 2008 #12 Skrevet 2. juni 2008 - Når man titter på dopapiret HVER gang man er på do, bare for å sjekke at alt er som det skal.. - Når man nesten begynner å grine i butikken fordi de er tomme for vannmelon og/eller jordbær - Når man heller venter på neste buss enn å begynne å løpe når man ser den komme fordi det egentlig ikke går noe fortere å løpe pga kynnere og stikk i siden - Når hverdagen stort sett består av å se/klappe på magen og man hviner av lykke når den lille gir et lite vink (så koooselig!) - Når man får lyst til å snakke med alle man ser rundt seg som også er gravide Hmm, det var noe jeg kom på i farten
anette&tutta mari :) Skrevet 2. juni 2008 #13 Skrevet 2. juni 2008 signerer den med dopapiret og vente på neste buss ... og kose og klappe på magen:D og så har jeg noen til: * når man tar opp katten og kaller den for "babyen min" og legger den i armkroken og vugger som en baby:) (jeg har to katter, så blir mye baby-dulling . . ) * når man tenker "jeg kan jo ta EN is til da; jeg er jo gravid" * når man går opp på babyrommet som straks er klart og bretter klærne enda en gang pent og setter alle stellekremene/såpene enda rettere
Kamsen Skrevet 2. juni 2008 #14 Skrevet 2. juni 2008 ...man er uheldig å får mørke pigmentflekker i ansiketet etter å ha sittet i sola noen timer! Snufs... (noen gode råd til min monsieur-lignende nyankommede mørke "bart")
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. juni 2008 - man har fått kraftig bekkenløsning å må gå me krykker (håper de neste 5 ukene flyr) - man ligger å tenker på hvordan fødselen blir når man liksom skal prøve å sove - man har nedtelling på dager,uker,mnd å nesten timer,hehe... -man gleder seg til å ligge på magen (ikke att jeg bruker å gjøre det noen gang ellers,men vil gjerne ha muligheten )
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. juni 2008 #16 Skrevet 2. juni 2008 Kjenner meg igjen i mye her ja. - man kjefter på alt og alle for ingenting og alt - går fem meter bak de andre fordi man ikke er like lett til bens lenger - man gråter når folk ikke er enige med deg - garantert mister alt i bakken - kan så mye om stellevesker at man kan føre det opp som hovedfag på CVen - blir listefreak; liste for babyutstyr, sykehusbag, ting som skal gjøres i huset før fødsel, planlegger barnedåp allerede...bare for å nevne noen
enik<3M06&L08<3 Skrevet 2. juni 2008 #17 Skrevet 2. juni 2008 1.Når gubben må hjelpe deg og holde orden nedentil, fordi du bare ikke klarer tanken på kjønnshår!! 2.Når 2 åringen må gå selv, fordi han har blitt så tung:( 3.Når ste sønnen din sier, hadde du vært grønn, hadde du lignet "shrek" fordi du har så stor mage.. 4.Når du ikke klarer og gå ut av bilen uten å stønne, over hvor slitsomt det er!! 5.Når man er så trøtt at man kunne sovet 20 timer i døgnet, hadde det ikke vært for ryggen osv. 6.Når du gleder deg vilt til og kunne sove på magen igjen, og sleppe og tisse 3 ganger om natta! 7.Når du blir sprø av og tenke på navn til babyen, fordi du ikke finner noe, men samtidig ikke klarer og ikke tenke på det!! 8.Når du gleeeeder deg til og ta frem igjen olabuksene dine! 9.Når du ser frem til og klare og vaske huset! 10.Når du blir irriter fordi samboeren bare strener av gårde når dere har dårlig tid, fordi du ikke ha sjans til og henge med! 11. Når lunta er gått fra "jeg teller til 10" til "jeg teller til 5, så smeller det" 12.Når nedpressene er så vonde art du vil grine. 13.Når du kan sitte og skrive ned tusen ting og "klage" på, men stopper etter 143 fordi du holder på og tisse på deg..... igjen......
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 2. juni 2008 #18 Skrevet 2. juni 2008 - Når man bruker en hel rull dopapir pr døgn i et hushold på to personer. - Når man ikke kan gå BH-løs in public av frykt for at råmelk lekker gjennom. - Når man må sette seg ned på gulvet for å plukke opp noe. Er jo ikke bare bare å bøye seg ned - Når man ikke klarer å vaske nederste del av dusjkabinettet fordi man ikke klarer å sitte på huk grunnet vondt i anklene - Når isbitknasking er det beste i verden.
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 2. juni 2008 #19 Skrevet 2. juni 2008 - når 2 og 4 åringene synes det er helt på sin plass at mamsen skal få en is mer enn dem, fordi babyen også må få - når du må begynne å bruke trappegrinden igjen for at 2 åringen ikke skal stikke av mens du fyller i badekaret. - når du ikke klarer å ta igjen en 2 åring på rømmen. - når 4 åringen er sint på deg, men likevel står og koser med magen din. "Jeg koser ikke med deg, jeg koser med babyen!"
m*78 Skrevet 3. juni 2008 #20 Skrevet 3. juni 2008 Sååå søt da; "jeg koser ikke med deg, jeg koser med babyen!"
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. juni 2008 #21 Skrevet 3. juni 2008 Hahahahaha, så fint å lese denne og få latterkrampe en tirsdags morgen-etter en natt med mye av det ovvennevnte. Må også ta med at man vet man er gravid når man våkner fem minutter før vekkerklokka til kjæresten ringer-for å kunne bli sur når den starter..eller når man ikke har fler venninner igjen man kan syte til..
Vannmelonen Skrevet 3. juni 2008 #22 Skrevet 3. juni 2008 - Når pølseklypa ikke lenger regnes som et kjøkkenredskap, men noe som henger i snor rundt halsen så man kan plukke ting opp fra gulvet med Funker forresten som en drøm! he he.. ser kanskje ikke så lurt ut..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 3. juni 2008 #23 Skrevet 3. juni 2008 haha vannmelonen, gjør du seriøst det?? lur idee, men når jeg så det for meg trudde jeg at jeg skulle dø av latter, hehehehehehe
<3 qleopatrice <3 Skrevet 3. juni 2008 #24 Skrevet 3. juni 2008 - man alltid mister noe på gulvet og sliter med å få det opp og 2 sek. etterpå mister man det igjen.... -Gråter og ler og er rasende i løpet av 5 min. - Griner for at sambo var snill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå