Tia med 2 ♀ Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Men oppdaget plutselig at jeg har knasket i meg over en kg med Isbiter........ Jaggu godt det ikke er sjokolade jeg har dilla på
Mille** Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hehe....høres kjent ut. Hadde dilla på isbiter når jeg var gravid med sistesnupp. La ikke på meg like mye som jeg gjorde med nr 1 nei. ;o)
piano♫ Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Å, jeg hadde dilla på isbiter da jeg var gravid med andremann. Og det var ikke bare på sommer`n. Spiste minst en pose isbiter hver dag - var til og med inne på McDonalds og ba om et glass med isbiter (så desperat kan man bli), da vi var på biltur. Tror du mannen ble lei knasinga, eller? Så jeg skjønner deg!
Tia med 2 ♀ Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Hehe mannen min klarer ikke lyden av noen som tygger is, så han sliter litt om dagen kan man si..............
Mille** Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Haha....så det er ikke såååå unormalt!? Hadde isbitermaskin på kjøleskapet vårt, så jeg fylte opp glass etter glass. Prøvde det igjen når jeg kom hjem fra sykehuset med babyen, men fy så kaldt det var!!! ;o) Gubben holdt på å bli gaaaaal av knaspringa mi, hehe....
piano♫ Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Eeeh...hvem er det som må gå gravid i 9 mnd, lissom? Litt isknasing er peanuts ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå