Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 eller er det bare vi damer som skal få ting i rumpen
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jepp! Han får også smake på litt ting i stumpen:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Kan vi droppe alle disse ekle innleggene om analsex? Jeg spyr!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Åjada, knuller mannen min jeg! Og han elsker det! Har i tillegg en mannlig elsker og de to koser seg mye sammen!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Gud a meien.., her deler vi det meste! hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg liker ikke å få noe som helst oppi 2ern, men mannen derimot liker det. Når jeg husker på det(og har mulighet å vaske fingrene etterpå) bruker jeg fingrene i rompa på han når vi elsker. Er utrolig lenge siden nå, for jeg husker som regel ikke på det.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Analsex kan jeg like, men liker deimot ikke så godt når han fingrer på toern min sånn ellers. Liker f.eks. ikke å ha en finger i rumpa så innmari godt. Han liker det derimot kjempegodt, så leker ofte med rompa hans på både den ene og andre måten. Jeg blir ganske kåt av det selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå