OsloMor Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Har kjøpt meg kjempefin haremsbukse, sjokoladebrun og som slutter midt på leggen. Fint stoff som er flatterende osv, allikevel klarer ikke mannen min å slutte og le...,sier jeg ligner min far når han er iført sine noget sidrumpete stilongs på seg;-( PS:Haremsbuksen blir den altså, om enn bare på TRASS. Ds.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Skjønner ham litt jeg da, syntes det er en smule snålt ut. "fisebukser" som tantebarnet mitt kaller det.. men er utrolig hva man blir vant med, kanskje jeg plutselig syntes det er fint en vakker dag:P De må være utrolig behagelige å gå med da? Selv om de ikke er så utrolig vakre..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Haha...kjøpt en sånn jeg også...så digg å ha på seg:o) Min mann spurte om det var inn å kle seg som Aladdin..*ler*
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 He he he, må le litt av mannen din da:) Jeg syntes at haremsbukser er kult, men min mann likker de ikke noe særlig heller:)
petite fleur Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Hvaaaa?! Er det in med haremsbukser igjen! Nå tror jeg griser flyr...;-)
Mamma2OO5 Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 hehhee må le. In å kle seg som aladin ha ha MEN hva i alle dager er Haremsbukser?? Den buksen har gått meg hus forbi.. hihi
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Husker de med grøss og gru fra 80-tallet. Er de virkelig kommet tilbake? Jaja, motebevisst har jeg aldri vært, takk og pris...
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2008 Haremsbukser er 80 tallsbuksen med trange legger og stoffet som vanligvis sitter rundt rompa, henger vidt ned mellom lårene, dette kan også kalles fødebukse blandt ekstra humoristiske folk. Buksen er dritkul den, og jeg blir i godt humør av å ha den på. Dessuten var jeg for liten til å ha de i 1987, det var det bare storesøsteren min som hadde.. (Bolsebukser er jo de stygge buksene som bare er smale i leggen og med usannsynlig ugly mønster på.)
Tjobing! Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Jeg ville bare ventet på at du skulle bryte ut i "Can't touch this" hvis jeg så deg, he he, så jeg ler nok sammen med mannen din ;-)
Little Dreamer Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Skrekkens gru.er de tilbake???Jeg husker jeg hadde en svart med hvite prikker.Prikkedøden ...Gulp.))
Den lille prinsesse Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Som Oslomor sier bolerbukser er de usannsynlige stygge buksene gutter på 80-tallet gikk med. De med masse heselig mønster på. Haremsbukser er mer Aladdin bukser, mange av dem er fine. Og ja, kjempegode å gå i.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Hmm de haremsbuksene jeg har henger ikke spesielt ned i rumpa de da, heldigvis, er slik mildversjon av haremsbukser
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 Hehehe, må si meg litt enig med mannen din jeg da ler litt selv av slike bukser. Når folk går i slike så får de lik rumpe som tuppa får når hun har litt for full bleie og den hegner nedpå knærne hehehe.. Men om du føler deg fin så er det jo det som teller
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2008 He-he, joda men jeg husker slike haremsbukser veldig godt fra 80-tallet og elsker det litt laidbacke dog ikke sjuskete, stilen man får med disse. Over rumpa sitter ikke stoffet løst, men mellom bena henger det løst, men ligner ikke full bleie-rumpe;-)!
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #15 Skrevet 1. juni 2008 Holder med mannen din jeg da, sorry Jeg er 33 og husker 80-tallsmoten med skrekk. Fatter ikke at så mange lite flatterende snitt kan komme tilbake igjen, men flirer mye når jeg titter på gatebildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå