Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 ja...da ligger vi rett ut jeg,sambo og lille jenta.. spyr og springer på do i ett sett.. :/ noen gode råd om hva vi kan få i oss og hjelpe på kvalmen?? kommer til å bli en laaang natt.. :/
mariell82 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Bland halv om halvt med farris og eplemost. saltet i farrisen holder på vesken i kroppen og eple binder magen,smaker helt greit og:-)
Nit@™ Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 50/50 cola og farris. Salt kjeks, saltstenger, blåbærsaft, banan. Salt binner væsken i kroppen, samt at kroppen kvitter seg med mye salter. På apoteket kan du kjøpe GEM, som du med stor fordel kan ta for å få kroppen i gang igjen. Cola fordi kroppen trenger sukker (næring) Kokt ris kan binde magen, Det gjør også blåbær og banan.
Misti Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 vet ikke hva som hjelper mot kvalmen. men ta et glass med vann og et par skjeer med potetmel. stivelsen gjør så du klarer å holde på det. vi gjør det og blir fort mye bedre.
giggsi Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 1 ts kanel og 1 glass vann.Stabiliserer magen og hjelper på kvalmen. Dette har funket på meg.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 takk..får prøve oss frem med det vi har..blir ris til middag i morra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå