mamma&piratene Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg trenger en vogn til gutten min på 1,5 år som er 86, 5 cm lang, soveogn i barnehage + en vogn vi kan bruke på tur osv, Har nemlig en slitt brio kombi som vi må kaste på dynga nå. Håper dere har noen tips=)
Misti Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 hvor mye vil du bruke? skal du ha flere? har et tips men da et dette relevant...hehe
øynesomtinntallerkner Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Kjøpte en teutonia mistral i går, den er genial!! Du kan vippe håndtaket over til begge sider så ungen ikke får sol i øynene, den er super som sportsvogn og deilig å sove i !!!
mamma&piratene Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Takk for tips! Jeg vet ikke hvor mye jeg har tenkt å bruke egentlig , barnehagevognen tenker jeg maks 1000 kanskje- kjøpe brukt. Hørt at simo er lange i sovedelen? Trenger en vogn som passer til litt store barn og vil ha en solid en, er lei av vogn som ikke er noe ålreit i forhold til slitasje, sikkerhet osv.
øynesomtinntallerkner Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Teutoniaen var dyr som søren. 6000. Kjøpt i desperasjon over den teite sportsdelen på easy walkeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå