Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Har hatt en sang på hjernen i hele dag, men selvfølgelig husker jeg ikke teksten, eller hvor jeg har hørt den! Tror kanskje den har vært spilt i en reklame for en tv-serie, men det er ikke sikkert. Litt vanskelig når jeg ikke husker teksten, men tror kanskje det begynner med noe som "Another year gone by.." og så synger han etterhvert noe sånt som "those were the best days of my life" eller noe lignende. Det er en rolig sang, og en mann som synger. Mulig det er en gitar inne i bildet også. Det er IKKE "Summer of 69" jeg er ute etter!
Gjest det spirer og gror Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 det kan ikke være green day med time of your life..?? den er i alle fall veldig fin (=
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Jaa, den var det! Tusen takk!! Nydelig sang! Hehe, tekstbitene jeg husket var jo helt på jordet..!
Gjest det spirer og gror Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 hehe.. neeeida ;-O green day har mye bra! =)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Imponert over at du greide å skjønne hvilken sang det var, med den dårlige (og feilaktige! ) beskrivelsen!
Gjest det spirer og gror Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 tja.. hva kan jeg si..? *kremt* hehehe... umiddelbart tenkte jeg på summer og 69 å da jeg så at det ikke var det bare den av green day jeg begynte og tenke på.. jeg er veldig glad i den sangen også da.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå