2prinsesserogbim Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 finnes det noen kjerring råd, vitaminer o.l som kan hjelpe på????
1prinsesse+2engler Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har lest at grapefruktjuice og gulerøtter hjelper. Jeg drakk og spiste dette sist vi prøvde og jeg ble gravid på 1. forsøk. Så nå må jeg sette igang med det igjen Hvem vet, kanskje det var det som gjorde susen?! Masse lykke til!!!!!!
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 sex annenhver dag fra dag 10. i syklusen.. pute under rompa og papir i skrittet... haha- høres helt villllllt ut, men jeg ble gravid på første forsøk på den måten Ser der for meg nå, gubben løper ut å henter papir mens jeg ligger der med bena oppover! Noen sier at hostesaft skal hjelpe på slimet i skjeden også.. ikke testa dette selv, men kanskje verdt et forsøk? Har du prøvde lenge?
2prinsesserogbim Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 jepp... har prøvd i 1,5 år.... har hatt mange uendelige lange sykluser, fått diagnosen PCO, og hatt en kikkhullsoperasjon 24 april, fikk mensen dagen etter og så akkurat 28 dager etter det igjen=) joho super happy for det, men skulle jo helst sett at jeg ikke fikk mensen på 9 mnd da... men det er jo bra at kroppen begynner å samarbeide... jeg fjernet forresten en cyste under den operasjonen... om syklusene ikke holder seg så blir det vel pergo, skal til gyn 16 juli... men håper jeg eller han heller kan fortelle at jeg er blitt gravid da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå