mizz25 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Har en liten på 3,5 mnd i to kvelda så har puppan vært veldig slappe,han kan sug fire gang å svelg en gang,osv... I natt amma æ hver time fra klokken 23... Kordan få opp melkeproduksjonen?? Har en liten på 20 mnd som hyl å e urolig på natta,så blir lite nattesøvn,på dagen e det ikke bare å legg sæ for mini på 3,5 mnd søv kun korte lura om gangen... (har hørt at søvn får opp produksjonen,men ikke lett når det blir lite søvn) Tør heller ikke pumpe meg,for han må jo ha den melka æ har å han tar ikke flaske å e da redd for å få for lite te han hvis æ pumpa for å få opp produksjonen... Håpa virkelig at produksjonen kommer for fullt igjen snart... noen som har hatt det sånn her å har fått overfyllte puppa igjen? =)
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Har vel hatt det sånn et par ganger like før gutten min hadde økedøgn. Kjente jeg ble stressa med en gang jeg merket han ikke ble mett av puppen og jeg måtte amme en gang i timen. Senket skuldrene etter at jeg ga ham litt MME i tillegg så jeg visste at han fikk nok mat. Helsesøster sa det viktigste var å ikke stresse seg opp for stresshormoner kan kludre til melkeproduksjon og sugerefleks. Har i senere tid begynt å ta en teskje maltekstrakt selv og passet på å drikke MASSE. Ikke hatt lite melk etter det. Lykke til
LadyJones Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jaj, har du to små. All ære til deg!! :-) Jeg tror også på det hun over skrev om å gi mme, ikke stresse og drikke MASSE (+spise). Det har ALLTID hjulpet hos meg. Hender jeg har vært sliten og trøtt og puppene har vært slappe. Da har jeg spist et kongemåltid. Det man måtte ha lyst på, ikke slurv med ordentlig middag. Så sove mens den lille sover. Har våknet med sprengpupper!!! Lykke til.
mizz25 Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Ja,de e tett :-) men han tar ikke flaske,å ikke så greit å sov på dagen når mini kun har korte blunda :-) men ting går seg nok te =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå