Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 dersom atte omatte osv man HAR god hud, aldri blir brent - bare brun direkte etc, er det da viktig med solkrem? er det en myte at fargen blir finere med krem? stememr det at det tar lenger tid med solkrem å få farge?
It's all about me Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Solkrem hindrer deg ikke bare i å bli brent, den minsker sjansen betydelig for hudkreft. Det er vel hovedgrunenn til å smøre seg uansett. Om fargen blir finere aner jeg ikke. Solkrem hindrer deg ikke å bli brun med mindre du bruker sunblock. Faktoren sier bare hvor mye lengre du kan være i sola. Så samme hvor bra hud en har og aldri blir brent så bør en smøre seg for å holde ute de farlige strålene. Finnes til og med krem uten faktor sor de som ønsker det.
3 nydelige jenter <3 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Man bruker krem på barn for å unngå hudkreft når man blir eldre... Når man blir brent øker den sjansen. Men når det er sagt så er det ikke mye av sommerklærne som er UV-tette så når man er overhysterisk med solkremen pga UV strålingen så får de smøre under klærne også.. Tar litt lenger tid å få farge med krem, men tar også lenger tid og man blir brent og flasser av all fargen med en gang Jeg har barn med pappas mørke pigmenthud og de har jeg ikke brukt solkrem på. Holder de unna sola på det sterkeste mellom 12 og 14. Smører fjeset på påskefjellet. De har ALDRI hatt antydning til å være brent!!! Så om jeg skulle begynne å smøre nå måtte jeg i såfall smørt under klærne også , om ikke ville det vært bak mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå