En snupp - og en knert i magen Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg blir gal! Har så utrolig mye kynnere om dagen. Det er kjempeslitsomt... Og det hjelper jo ikke akkurat å få masse luft i magen heller, da blir jo alt bare verre Måtte bare syte litt her jeg sitter... Ha en fin lørdagskveld, jenter!
rikedaspike Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Ja, slitsomt,,,masse her også- må legge meg ned og orker ingenting. Og nedpress- heller ikke deilg nei! Men jeg fikk beskjed at det er bare bra med kynnere...da øver livmora for den store dagen :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Ser av profilen din at vi har termin omtrent samtidig Og nei, nedpress er absolutt ikke deilig i det hele tatt! Men som du sier, det er jo bra at livmora øver litt - krysser fingrene for at alle kynnerne er verdt det - hehe. Håper bare ikke den overøver her...
rikedaspike Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Ja, her er de 40 dager igjen ... argh ....tida løper!! Enda ikke alt på plass, men har begynnt å vaske babyklær nei- kan godt til termin jeg også, men kjedelig å gå over tid tror - allerede tungt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå