Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den lages med likør, kan jeg servere den på selskap der det kommer barn eller bør jeg velge noe annet? Dette er sikkert et merkelig spørsmål men jeg aner ikke om dette er greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiramisu er snop! Men kanskje ikke så poppis hos barn, smaker jo litt sterkt og. Kan du ikke servere is ved siden av til ungene, eller gele og vaniljesaus, noe sånt?

Skrevet

Ja det var smart, kan kjøpe is. Det er utrolig godt, jeg har en oppskrift som lages med baileys..nam!

Skrevet

jeg har laget barnevennlig tiramisu en gang,byttet bare ut alkoholen med iskaffe fra tine,den med capuccinosmak,ble kjempegodt...dette var mens jeg selv var gravid...vanligvis bruker jeg bailey's...

blandet pisket krem,mascarpone,iskaffe og litt revet,mørk sjokolade i kremen og brukte god,litt sterk kaffe og iskaffe til å dyppe "fingrene" i også raspet jeg litt sjokolade til pynt på toppen...

Skrevet

bare kaffe i seg selv er jo ikke så særlig godt da:P

og kaffe+barn= kaos?:P

Skrevet

Ja det var en god ide for gravide men det er litt som en sier over her at det er en ganske sterk smak på kaka. Jeg gir is med sjokoladesaus og jordbær til barna, tror det faller i smak også:)

Skrevet

det går jo også an,alle barn liker jo is... :)

bruker du bailey's i både kremen og dyppen som meg eller??det er jo bare genialt digg,skal prøve å lage det med bailey's mint neste gang...

Skrevet

det fins jo forresten koffeinfri kaffe som et alternativ om barna på død og liv SKAL smake sånn kake en gang...og kakao er en god erstatning for iskaffen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...