Gå til innhold

Tutekopp eller hva det nå heter ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man begynne med de? Skjønner jo at det ikke er sikkert hun skjønner hvordan hun skal drikke av den i en alder av 4 mnd, men lurte på om jeg kunne prøve...

Hun vil nemlig ikke ta flaske, og isteden for og kjøpe alle verdens flasker som finnes, tenkte jeg kunne prøve en tutekopp(?) fra Avent som jeg har liggende.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi begynte med tutekopp da hun var 4 mnd. hun skjønte ikke hvordan hun skulle bruke flaska.. hehe..

vi ga henne NUK tutekopp. den har en myk gummidel å suge på som ikke lekker så lett..

hun begynte å bite på den, da begynte vannet og renne.. dette gjorde hun endel ganger og tilslutt begynte hun å suge på den =)

avent sin renner veldig fort om du ikke har i dryppsikringa.. har du i den så må hun suge for å får det ut og det kan være litt vanskelig til å begynne med..

jeg hadde nok gått får en NUK første gang =)

emilie er nå 10 mnd og bruker tutekopp hele tiden!

Skrevet

min jente på 4,5 mnd vil heller ikke ta flaske, så her bruker vi tutekopp:) har den fra tommee tippee( rett stavet tro?) og den går det greit med, for det renner ut av den, hun må ikke suge for å få ut noe. gir henne vann fra den på dagen, så får hun bare grise litt å lære seg å drikke fra den:)

Skrevet

Jeg må bare anbefale tutekoppen fra tupperware. Den er super.

Ellers så kan det være lurt å bruke avent sin, men bare tar ut antispill-innlegget.

Skrevet

jeg vil anbefale bambino sin kopp når de har lært seg sugefunksjonen:)

vi begynte med avent,men tok ikke ut pakningen. det gikk helt fint.

han nektet plutselig å drikke av flaske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...