Gå til innhold

kan noen svare meg NÅ da??

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda

Anbefalte innlegg

Gjest det spirer og gror
Skrevet

tihi.. måtte prøve denne varianten jeg og da... ;-p hehe

lille stumpen min har fått vannskrekk tror jeg, på en måte kanskje.. vi flyttet for litt over en mnd siden og der vi bodde før hadde vi badekar..

to ganger rett før vi flytta, bæsja`n i badekaret og fikk helt angst. når høres han døden nær ut når han må bade eller dusje...

har prøvd å ta han med når jeg skal dusje, men han skriker sånn at jeg begynner og grine selv... :-( synes så synd på han.. og jeg lurer sånn på hvorfor plutselig nå.. han har alltid elsket og bade.. og nå vil han ikke i bassenget på verandaen i varmen engang...

helt greit å plaske med leker og ha føttene i servanten på badet, så lenge han slipper vann på resten av kroppen..

noen som har tips til å få han til å "fortrenge" denne nesten "vannskrekken"???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leke, leke, leke. Bruk bassenget ute til tilvenning. Sett deg oppi selv, og la han få sprute på deg. Gjør masse ut av det. La han få etter hvert komme oppi, ikke press.

Vi hadde det samme, men vi hadde badekar da. Og jeg måtte bade med han bare et par ganger før han koste seg igjen. Masse masse lek, glem hårvask og sånt, bare lek i starten

Skrevet

hmm..

kanskje sette noen bøtter med vann ute i hagen som han kan plaske i. mens du f.eks heller litt vann over kroppen hans når han er opptatt av vannet i bøttene..

når han blir oppmerksom på vannet du heller så hell det foran han så han kan ta på vannstrålene når han selv vil..

vanskelig det der da..! uff..

lykke til =)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hehe.. jeg er snart 5 mnd på vei og bare rompa mi tar hele bassenget ute.. haha.. *ler høyt*

men du har kanskje et poeng, jeg får kjøpe større badebasseng og jompe oppi... ikke det at vi har så altfor mye varmt vær her oppe men... ;-p

han hyyyyler bare jeg skrur på dusjen.. ;-(

Skrevet

Hahaha *flirer*

Større basseng, oppi med hele hurven, og leke

Og tro meg, når du vokser utover sommeren, så vil du ha en plass å kjøle deg ned, så det er bare å kjøpe større basseng ;-)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

det går helt fint å leke med vannet, bare ikke i det.. han bryr seg ikke om jeg "spruter" på han eller om han blir våt.. bare han slipper og bade i det...

nesten så jeg lurer på om han er redd for å drite seg ut når han bader.. eller om han er redd det skal komme en bæsj når han bader.. aaaaner ikke jeg altså... :-p

Gjest det spirer og gror
Skrevet

hehe.. ja regner med det kan bli nødvendig med større basseng ja... ;-p

men dog, er jeg glad jeg slipper og å gå som sist, men lillemann her hadde jeg termin i juli.. DET var varmt det... ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...