Gå til innhold

analsex,hvordan venner til det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort problem med det.Mannen vil ha,men jeg er redd.noen råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det! La det forbli en fantasi (for ham).

Skrevet

Rompehullet er til å bæsje med, og ferdig med den diskusjonen! Jeg kan bli med på det meste jeg, og vi har et fint sex-liv, men rompehullet mitt vil jeg ha i fred, og det har mannen min bare måttet akseptere. Hvofor kan ikke mannen din det da, hvorfor skal du gå på akkord med deg selv og bli med på noe som ikke er hverken opphissende eller fristende for deg?

Skrevet

Begynn med at han koser med deg rundt endetarms[pningen med en finger med glidemiddel, n[r du f;ler deg klar for det kan han forsiktig begynne [ stikke fingen inn, men helt i ditt tempo. Hvis dere koser slik en stund og du liker det er det bare [ pr;ve med pikken, men han m[ v're veldig forsiktig!!

Det er kjempedeilig!!

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg er helt imot å gjøre noe man gruer seg for seksuelt. greit å prøve, men ikke å ofre seg....

La ham bruke masse glidemiddel, mens du ligger med en pute under deg slik at rompa stikker opp liksom. Hvis du ikke klarer å slappe helt av, er det garantert ubehagelig og kanskje vondt.

Så får han være forsiktig! Ta det saakte. Han må stoppe øyeblikkelig hvis du ikke vil mer såklart.

Etterpå skal han være takknemlig over at du var villig til å prøve, uansett utfall. Sørg for at han forstår at dette er noe du gjør kun for hans skyld!

Men hvem vet, kanskje du kommer til å elske det??

Skrevet

Jeg lot meg overtale til å prøve, selv om jeg ikke hadde lyst. Gjorde det kun fordi jeg elsker ham. Vi har gjort det 3 ganger, etter 3. gang sa jeg at dette kommer jeg aldri til å gjøre igjen, det blir ikke bedre (som han sa det kom til å bli) og jeg føler meg nedverdiget og det gjør sinnsykt vondt! Begynte å gråte hver gang, så mannen min syntes jo til slutt ikke det var noe opphissende, forståelig nok.

Poenget mitt er: Ikke gjør noe du ikke har lyst til, og du har god grunn til å være redd.

Skrevet

Det er sååååå deilig med analsex! Bruk stimuli på klitoris hele tiden, helst en vibrator og ta det veldig pent! Masse glidemiddel!

Skrevet

Det er jo ikke noe å være redd for! Men vil man ikke så vil man ikke, den er grei!!

Det som er viktig er å slappe av - slapper du ikke av så bare glem det!!

Hvis du gruer deg og ikke vil kommer du heller ikke til å slappe av, så da er det like så greit og droppe det?

Jeg synes det KAN være deilig, men er ikke noe vi gjør ofte (så det er ikke SÅ deilig..) Dessuten er det litt "kinky".. Og det kan være litt opphissende! :o)

Skrevet

Mannen bør være klar over at penetreringen ikke foregår på samme måte som vaginalt. Han må lirke veeeldig forsiktig, og du må slappe helt av i kroppen.Det finnes egne anal-glidemiddel, det anbefales.

Det kan gjerne ta flere minutter før lukkemuskelen vider seg ut nok til å føre penis lenger inn. Et tips er å la han være i ro, og at det er du som begynner å "jukke" frem og tilbake i ditt tempo. Har selv hatt mye analsex, men har opplevd at med noen partnere funker det bare ikke, mens med andre er det veldig deilig, uavhengig av størrelse. Det skal IKKE gjøre vondt!!!!

Skrevet

En ting er at man må slappe av så det ikke skal gjøre vondt.. Men hvordan blir man kvitt følelsen av at "nå driter jeg på meg"? Jeg føler jeg må bæsje, og da kniper jeg naturlig nok, så dette får ikke vi til..

Skrevet

Får heller ikke til analsex, mannen vil, og vi har prøvd flere ganger, men det gjør vondt!!! Han har heldigvis ikke spurt nå på veldig lenge, kanskje vi snakker om år, husker ikke helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...