Gå til innhold

analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke turt å prøve enda, men har lyst. det jeg lurer på er:

dere som har hatt analsex noen ganger, har dere ALDRI opplevd bæsj på penis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det har da hendt et par ganger (av uttallige ganger). Men det er da ikke noe å bry seg om? Partneren din vet da hvor han putter kukken sin?!

Skrevet

er bare så redd dette skal skje. utfra hva jeg leser her virker det ikke som det er det minste normalt at det kommer bæsj på kuken :s

har kjempelyst å prøve. tenner på at han stryker rundt åpningen. men vrir meg unna om han prøver på noe mer. ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg er redd det skal komme noen mørke flekker på penis. :s

Skrevet

Gå på do først. Og ta dusjen ( skru av dusjhodet) og sprut opp vann i rompen og bæsj vannet ut igjen, så blir du helt ren der inne!

Skrevet

Hvis du har så angst, ta microlax e.l. i forveien da vettu, så er du sikker på å få tømt tarmen..

Skrevet

Det er sjelden det kommer bæsj på penisen, men ville ikke prøvd på analsex hvis du må bæsje. Men bæsj først og ha analsex etterpå. Du kommer til å elske det!

Skrevet

så dere pleier å gå så grundig til verks først? vi planlegger sjelden når vi skal ha sex... :s

Skrevet

Jeg foretrekker å dusje etter jeg har bæsja viss vi skal ha sex.

Men du kan vel bare ha lyset av og gi ham et håndkle til å tørke av den etterpå, så er det noe der så ser han det ikke!?

Skrevet

Har aldri hatt noe problemer med det. Har hørt man ikke skal gå på do rett før, men vente litt etterpå, for da trekker bæsjen seg opp i tarmen igjen, og blir ikke liggende i åpningen. Men ikke gjør det om du må bæsje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...