Gå til innhold

Kan noen svare meg NÅ da?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som reagerer når JEG spør om noe her. Dette har faktisk noe med graviditet/barn å gjøre!!

Altså....kan man kjenne om man har eggeløsning eller om den er på tur? Har hatt stikkinger på høyre side i et par dager nå. Vet ikke når jeg har det da jeg hadde en SA for fire uker siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet noen som sier de får extra mye slim i den perioden. Merker aldri sånt jeg ....

Skrevet

Jeg kjenner ingenting, men jeg vet om noen som kjenner det veldig godt når de har eggløsning.

Skrevet

Det er det sikkert noen som gjør, har sett det beskrevet i lignende innlegg tidligere. Jeg merker ingenting om når jeg har el eller ikke. Noen gjør det, men ikke alle. Stikninger er vel ofte noe som "indikerer" el.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

jeg kan godt svare.. men jeg har faktisk ikke peiling.. hehe.. sorry! =)

håper du får fornuftig svar snart.. =)

Skrevet

Hehehe...føler du deg oversett? Jeg bruker å kjenne den som svake menssmerter ca. 2 uker før mens.

Skrevet

Jeg kan svare at jeg ikke kan svare. Kan tenkes at andre leser innlegget ditt, men ikke har svar på spørsmplet ditt og derfor ikke gir svadasvar. Det betyr ikke at du er oversett.

Skrevet

Jeg har vondt når jeg har eggløsning - verker i eggstokkene, men ikke langt merke til om det er til noen spesiell side - verker i hele det generelle området. Får også økt utflod som er "seig" (eggehviteaktig i konsistens). Sjekke med el-test (www.billige-teste.dk kan anbefales).

Skrevet

Hvor hvitt man kjenner en eggløsning eller ikke varierer fra person til person. Jeg kjenner det som en stikking i den ene siden over et par dager, så det kan godt være det, men for å være sikker er det nok best å ta en eggløsningstest.

Skrevet

Ok. Takk for svar :) En må vel ha en litt interessant overskrift skal en få litt oppmerksomhet her.. hehe :)

Skrevet

Jeg kan svare!! :)

JA! Noen ganger kjenner jeg eggløsningen! Det kjennes som milde menssmerter (bare litt murringer), og jeg kan få noe utflod.

Akkurat det med "stikkinger" kjenner jeg ikke igjen, da...

Skrevet

Men hvis det var EL, da er det 14 dager til jeg kan forvente mens igjen da eller?

Skrevet

Sånn ca i hvertfall. Men igjen: Med forbehold om at det var el du merket nå.

Skrevet

ca 14 dager ja :o) Hos meg er det 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...