Gjest Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hvor syns dere at de har fine babyklær? Vi har nesten ikke kjøpt noe enda og blir glad for tips til hvor vi kan finne fine og praktiske babyklær i Bergen?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 På hennes&mauritz og Lindex har de rimelige og flotte klær
rikedaspike Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Synes H&M har en del fine, søe ting... uansett om du kjøper for 100 eller 300 kr så blir babytøy jo en del utslitt av vask og de første mnd. bytter en jo størrelse titteofte. Fikk også en del bruk fra venner og synes det er helt greit foreløpig.
monica får juliprinsesse Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 har kjøpt masse klær på hennes og mauritz på galleriet og i strandgata..har masse fint til di minste der
-˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙- Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Synes egentlig det er veldig mye grusomme babyklær ute nå... Har ikke sansen for de retro mønstrene i det hele tatt, synes babyer; spesielt nyfødte skal ha delikate rolige klær. Men det er jo meg. Har jo funnet det jeg trenger, uten retro mønstre og! Synes Cubus har mye fint, HM har jo en del... Ellers så har vel Nøstebarn butikk i Bergen?! Også synes jeg Barnas Hus har masse fint! Men der er det jo veldig dyrt for noe også... Kjøpt Sparkebukse med tilhørende jakke og lue til 600,- Veldig dyrt, men det var så fint...
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 H&M og Lindex har mye fint. Ellers liker jeg Reflex og Junior-butikkene, men jeg synes generelt at fargeutvalget i jenteklær er stusselig; bare rosa, hvitt, rosa,rosa... - Hvor ble det av beige f.eks?!
Supermamm Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 H&M pleier å ha billige og fine klær:) De vokser så fort ut av de minste størrelsene så det er nesten ikke vits i å bruke så mye penger på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå