Tøysetipp Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Og trodde at jeg kom til å overleve dagen på stranden uten solkrem.. Menneh.. det var litt dumdristig å innbile seg at man har syd-europeisk hudtype, når man opprinnelig er så arisk at det halve kunne vært nok.. Æww...
blond Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Auau... høres ikke bra ut! Har du lært nå?! Solbrendthet øker risikoen for kreft, vet du.. Vær snill mot deg selv!
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Æsj, når det stod dristig, så tenkte jo jeg i helt andre baner.. ;P Du får smøre deg godt og avkjøle deg! Er sinnsykt vondt å være solbrent.. =/
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Au... :-/ Prøv Aloe Vera. Jeg trodde du hadde vært naken på stranden ut fra overskriften. Hadde vært stilig ;-)
LadyJones Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Men man VET jo at man skal bruke solkrem. Finere farge blir det også. God bedring!!
Tøysetipp Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2008 Dristig er ikke ensbetydene med frekk.. (hva er det dere tenker med/på).. hø hø.. Joda, man vet at man skal bruke solkrem.. Men, jeg liker bare å tro at jeg har en hudtype som ikke blir brent.. Så nå svelger jeg ordene i store bokstaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå