Gå til innhold

Utslett...ringe lege???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattra mi har fått ett utslett på hele ryggen og noe på magen. Hva kan det være tro?

Hun er veldig grinete, og vil ikke legge seg. Hun er 10 mnd, men 10 uker prematur.

Skal jeg ringe lege? Eller skal jeg bare se det ann?

Hun har ikke feber..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hun hatt feber da?

emilie hadde høy feber 3 dager så kom utslett på mage og rygg. det var 4barnesykdommen..

kanskje hun har spist noe hun ikke tåler?

emilie kan ikke spise fisk og jordbær, da får hun utslett

har hun vært mye i sola? kanskje det er soleksem

Skrevet

Hun har ikke hatt feber. Vi ga henne en ny grøt til kvelds...om det kan være noe. Og hun fikk smake litt vanilje is.

Har ikke hatt henne i solen.

Skrevet

emilie reagerer oxo på eple når du nevnte grøten =)

Skrevet

Det var faktisk eple, fra nestle. Men hun har spist den grøten med frukt. Der e jo eple i den og...

Skrevet

emilie kan f.eks ikke få reint eple i hånden eller eplejuice, da kommer utslettet. får hun grøt med eple og andre frukter blandet sammen går det greit.

får hun gørt med bare eple i går det ikke greit..

jeg veit ikke hvorfor men.. kanskje fordi det er lite eple siden det er andre frukter i og

Skrevet

Kanskje det er det da. Men da skal jeg bare se det ann eller?

Skrevet

jeg hadde nok ikke ringt legen..

jeg hadde kanskje kuttet ut eple om det ikke gir seg for å se om det er det.. =)

Skrevet

kanskje d e varme utslett, det har gutten min. på brystet og ryggen, det roer seg ned etter noen dager, bare ver litt oppservang på at barnet ikke er så veldigt varmt :)

Skrevet

Men hun har ikke hatt det for varmt... Merkelig..

Skrevet

Så nå at det ikke var eple grøt, men frukt grøt. Så var rart at hun plutselig skulle reagere på eple. Tror heller det kan være isen.. Kumelken..

Skrevet

Utslette er der ennå... Kan det være varme utslett da tro?? Går det bra tror dere å ha henne i basseng??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...