Gå til innhold

analsex og suging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som liker analsex............suger dere mennene deres like etter han har vært i analen?? er dette farlig? (bakterier osv tenker jeg på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater analsex,tåler ikke,men suger ammm

Skrevet

det er farlig.ikke gjør det. jadda jadda, man har masse bakterier i munnen, fler enn i analen, men i analen er det bakterier som er farlig å få i munnen. IKKE gjør det.

Skrevet

nei fytti HELVETE så EKKELT !!!!!!! vet ikke om det er ekkelt, men gud så jævli ekkelt... jeg hadde ihvertfall ikke gjort det... eter du dritten din eller ? Å suge en gutt er helt greit, men IKKE etter at han har vært der bak... NEI TAKK, men for all del... hver sin SMAK ;)

Lykke til !!!

Skrevet

Jeg har gjort det mange ganger! Aldri blitt syk! :)

Skrevet

Er du dum eller?

Skrevet

uff jeg brekker meg ved tanken

Skrevet

Neineineieneienei man skal aldri putte noe som har vært i rumpa i munnen, da skal det vaskes gruding og lenge først ja. Det er MASSE bakterier i rumpa og ja det kan være farlig! Og bare til info så smaker det ikke akkurat kjekt heller...

Skrevet

Ja, klart jeg suger, og er jeg heldig har jeg spist mais dagen før, så får jeg sugd og spist på en gang.

(Mais fordøyes som kjent ikke...)

Skrevet

det høres helt jævlig ut. men så lenge det ikke er skadelig er det vel vær sin smak.

liker analsex og liker suging men kombinasjonen......SKEPTISK

Skrevet

Det smaker ingenting som helst!

Tanken er ekkel når man ikke er kåt, men når man er kåt er den ikke det! ;)

Skrevet

så noen her mener det er godt å helt ufali?

Skrevet

Jo det smaker helt jævlig!

Skrevet

Ser ut som en gammel (mannlig?) gris har sneket seg inn på forumet. Som synes det er opphissende om noen suger dritt...

Skrevet

NEI!!! Putter ingenting i munnen som har vært i rompa, han får ikke putte den inn framme heller om han har hatt den inne der bak. Da må den vaskes grundig førstHar heller ikke analsex så ofte, jeg hater det,men vi har prøvd.

Skrevet

"Det smaker ingenting som helst!

Tanken er ekkel når man ikke er kåt, men når man er kåt er den ikke det! ;)

Anonym "

Vel- deg og det "anonym". Jeg hadde spydd, om jeg i det hele tatt hadde nedverdiget med til å gjøre det, noe jeg aldri hadde. Kåthet fjerne ikke fornemmelsen for avsky...

Skrevet

I analen har vi noe som kalles E-Coli, det er en bakterie som kan gjøre deg GRISESYK. Om du har fått med deg at folk har blir matforgiftet osv, så er det som oftest pga denne bakterien og det kommer av dårlig håndhygiene på de som lager maten.

Men om du har lyst til å få oppkast og diare, med kraftige mage smerter. Ja, da er det bare å suge i vei.

Kan du ikke suge ha føre han er inne i deg bak da??.....eller så får han vaske seg eller bruke kondom. Man skal helst ikke putte pikken inn i "musa" heller om den har vært der bak, da utsetter du deg for infeksjoner der nede.

Skrevet

Tips: oralsex og samleie først, til slutt analsex. Både jeg og min kjære er helt inneforstått med at ting skjer i denne rekkefølgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...