Gå til innhold

sånne chattegreier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bruker 'Skype'? Eller er det bare MSN det går i? Jeg har ikke noe microsoftete å ha SN på - så det har jeg ikke fått funnet ut av. :-)

Så for meg er det tydeligvis 'Skype' eller ikke noe om jeg skal chatte, eller snakke i ehh... telefonen(?). Noen her som er happy med Skype? Eller er det sånn at det tuter på med fremmede folk som absolutt vil skravle seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skype har jeg aldri prøvd...

Men MSN... Du bør nok ordne deg med det, du som er IT guru og allting..

Så kan du få bli med på seriøse og vittige meningsutvekslinger med flere her inne..*ler*

Skrevet

hehe :-)

for å kunne bruke MSN må jeg nesten ha et microsoft operativsystem - eller i det minste et virtuelt microsoft operativsystem... og det har jeg ikke :-D for jeg er IT guru :-D

mens skype russler på flere plattformer - fek. linux, som jeg bruker. (tror kanskje det finnes noe linuxbasert MSN kompatibele greier - men det blir så pes å finne ut av)

Skrevet

Skype??? Det der er gresk for meg. Men jeg er enig med Phantomet, du burde ha MSN for da kunne du skravlet med oss ;-)

Skrevet

altså... for 100 år siden (sånn ca.) var skype den første formen for ip telefoni :-) teleselskapene skalv i kvartalsrapportene sine bare over konseptet.

www.skype.com - for de som vil myse og teste ut dette oldtidsfenomenet :-D

saken med skype er at det inne er så inngrodd dypt nede i microsoft operativsystement som MSN er - og derfor mer sikker når det gjelder styggedom man kan pådra seg på nettet. :-)

Skrevet

omsider har det gått opp for meg at nå må jeg:

- få meg briller

- klippe neglene

- kjøpe nytt tastatur

for saligheten så jeg taster feil uten å se det før jeg trykker enter :-)

Skrevet

Jeg har ingen planer om å sette meg inn i nye ting nå...men gjentar igjen...ORDNE msn *skratter*

Skrevet

*hehehe* :-)))

nå har jeg puttet skype på pc'ene til alle barna - så nå kan de myse på mor sin når hun er på jobb :-) og ringe meg hele dagen - det skal vel bli kjekt. :-D

Skrevet

Brukte Skype med én gang det kom, men ble bare irritert av å bruke det. En ting er at omtrent ingen andre hadde det den gangen, men det var så dårlig kvalitet - hakking og skurring og andre galenskaper...

Sikkert bedre nå, med ordentlig bredbånd "everywhere" og bedre mic-utstyr. Har mange venner som bruker Skype, men har inntrykk av at det brukes mest til telefoni. De fleste har MSN i tillegg. Du må nok ditche Linux, serru....

Skrevet

en liten update :-) skypen funker over all forventning på linux'en - video, telefoni og chatt går så det griner. jeg er stort sett vant til å hyle på dårlige mobillinjer til øst europa - og nå holder det med stille mumling når jeg skal tale ut som saken i den retningen :-)

linux er tingen :-) bill gates har nok penger - han får ikke mine også :-D

Skrevet

Du - noen prinsipper er til for å brytes... La nå Bill Gates få noen kroner til, i havet av penger merker han det ikke uansett ;-)

Skrevet

men altså - om jeg føyer meg til den lange rekken av bil gates sponsorer, så kan jeg jo ikke bruke pc'tingen til noenting lenger :-) annet enn msn, da.

Skrevet

dritgreipappan har i alle fall brukt skyoe, men om han gjør det enda det vet jeg ikke.... maskinen hans bråker ikke sånn lenger, så noe sier meg at han har koblet det vekk.... det ringte og maste hele tidenm og som oftest var det helt ukjente folk som ringte ( hvorfor det??... tenker jeg )

Men jeg holder meg unna skyping...jeg sverger til MSN og syns at Bill gates kan godt kose seg med de 50-øringene han får av meg ;-)

Skrevet

Bill må nok få mer en noen 50øringer av meg :-) Jeg må betale for hele operativsystemet, og det koster da en del. Laster ikke ned sånne crackede versjoner - for det er ikke lov :-D

Og så må jeg sitte der og lure på hva annet enn MSN jeg skal bruke herligheten til.... Kikke på webben, kanskje? For utover akkurat det kan ikke jeg bruke windoz'en til noe som helst :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...