Mummimamma;-) Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Er 12 uker i dag, og har de siste to dagene hatt litt brunlig utflod, som om det er størknet blod i den (beklager detaljer). Har litt mensmuringer. Noen som vet noe om hva dette kan være?
alvilde Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 jeg har hatt det samme,er 13uker nå, tror ikke du skal tenke så mye på det, vet ikke hva det er men legen min sa at det nok ikke er farlig:) heldigvis
Trulte76 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Har du hatt sex? Man kan få litt blødning av sex, og da kan det komme brunlig utflod (som da er gammelt blod) 1-2 dager etter sex. Noe som ikke er farlig
+Tina+ Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 hei.. det skjedde med meg i forrige uke oxo(uke 12).. hadde eksamen på torsdag og senere på kvelden hadde jeg og samboeren min samleie. rett etter begynte jeg å blø litt, dette har ikke skjedd før nå.(er nå i uke 13) på fredag var jeg morra kvalm, har ikke vært det heller siden ca uke 9. og på lørdag hadde jeg smerter i magen. fikk relativ stor noia!! men legen sa at det er helt normalt, og at jeg fikk bare alt på en gang. det kunne komme av stress i fra eksamen, samleie, og nysing. skjeden er visst mer hoven i uke 11-13 fikk jeg høre, så det var ikke noe å bekymre seg over, dersom jeg nesten ikke blødde ihjel. (legen min har dårlig humor!) hehe dette er nok ikke noe bekymre seg over! lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå