Linda-Kristin=) Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 kan man ringe legevakten for å få de til å skrive ut noe smertestillende til han?? han har tatt så masse medisin for den tannpina nå i dag (ibux og paracet) og det hjelper nesten ikke! jeg tenker sånn at det heller er bedre at han får medisin som kanskje er litt sterk men som virker, istedet for at han skal ta så altfor mye paracet og ibux uten effekt... har så vondt av han...
*ale* Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Dere kan prøve legevakta ja.. Gjorde det en gang, fikk utskrevet noen 600mg tbl Ibux... (kunne vel like greit tatt tre på 200 mg hjemme )
Stjerne37 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Jeg fikk et råd av en tannlege en gang,ta 2ibux og 2paracet samtidig,fungerte kjempe bra.Skal visstnok fjerne intense smerter.Hele greia var å ta det samtidig,men jeg hadde ikke tatt noe fra før da.
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Har dere ikke tannlegevakt der dere bor ?
Linda-Kristin=) Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2008 har jo 400 og 200 mg ibux hjemme da... men det funker jo ikke:( tenkte jeg skulle ringe legevakta å høre for han (får egentlig ikke lov, men jeg klarer ikke å se at han har det så vondt!), men må han inn på sjekk da? både av tannlegeskrekk og litt trang økonomi får jeg han ikke til å gå til tannlegevakta... han har hatt det slik flere ganger, kommer og går et par ganger i året og varer i noen dager av gangen... men får han altså IKKE til tannlegen!!
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Sikker på at det er tannlegeskrekk ? Jeg trodde jeg hadde det i over 10 år og gikk ikke til tannlegen heller, men det viste seg å være sprøyteskrekk og "lydenavboretskrekk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå