henriette_83 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Noen Tromsø jenter her.. Bruker jo og være på bim treff, vet bare om en der som har termin i sep..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 hei henriette. jeg har termin i september, men meg kjenner du jo fra bim treffene. håpe flere gir lyd fra seg her.... hilsen inger lise
kareni Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 hei Henriette! jeg bor i tromsø og har termin 15 september... har ikke vært på bim treff.... hvordan går det med graviditeten?
Alice *2barnsmor* Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Hei hei! Bor på Kvaløysletta, 26 år og termin 13.september! Er på jobb på dagtid kommer meg ikke på noen dagtreff og har en aktiv 2-åring hjemme, så blir vanskelig med kveldstreff også men hyggelig å vite at det er flere september-mager i nærheten iallefall skal prøve å komme på treff når sjansen byr seg Hvordan går det med dere da? Føler selv jeg begynner å bli så svær.....
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 hei. håpe dåkker som ikkje har kommet på treff kommer snart... d hadde vært koselig å treffe dere. her går d bare bra. har litt bekkenplager de dagene jeg er på jobb, men ellers så går d bra.. heldigvis jobber jeg ikkje 100%. ellers føler jeg meg stor som du idrill. har fått slengt etter meg noen kommentarer om d også... kjenner mange som har skal føde snart, skulle ønske jeg var i demmes sko, hadde vært så kos å fått ut knøttet nå.. er litt utålmodig.. har akkurat våknet fra et skrekkelig mareritt for andre gang denne natta.. drømmer dere også mye?
Alice *2barnsmor* Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 ja...koselig med den kommentaren : "åja e det SÅÅ lenge igjen til termin...." Blir mange rare drømma ja...men æ e ikke så ivrig på å få han ut med det første e veldig greit å ha han inne så lenge som mulig så man får slappa av før sirkuset begynner
kamillaseptember Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 hei! Har termin 1september. Bor i Tromsø og hadde vært kjekt å møte noen med termin rundt denne tia:) Har ikke vært på BIM treff..hvordan kommer man i kontakt for å være med dær? Hilsen Kamilla81
pusekatta-fødeklar Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 Har termin 4.sept, men skulle ønske pia kunne komme NÅ;hehe! Har akkurat kommet fra Oslo og altfor varmt vær! Måtte ligge stort sett hele tida...beina så ut som elefantbein! så jeg håper på en nokså kjølig sommer her nord!
Alice *2barnsmor* Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Noen som kunne tenkt sæ et kveldstreff i neste uka? Sånn i 8 tida en plass i byen? Ser at det e veldig mange dagtreff for tida..men har ikke sjangs å være med for min del passe mandag, tirsdag eller torsdag
henriette_83 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 Så koselig og se at det e flere Tromsø jente her da... Ja dæ romjulskos kjenne æ jo fra før av.. E helt klart med på kveldstreff en dag til uka eller neste uka.. Bare finn en dato som passe.. Har en 2 åring hjemme så blir lite sjans og få kommen sæ på dagtreffan nu.. e kjempekoselig på bim treff.. da får mann lassa av sæ litt gravid prat og ikkje minst blitt kjent med nye folk.. Vært koselig med litt flere fra september ja:) Håpe alt e bra med dok og magan...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 hei. da har jeg satt opp et nytt treff på førstkommende tirsdag på Grunder kl 18. så at d va noen som ønsket treff seinere på kvelden.. selcom vi møtes kl 18 er d ofte så koselig at vi blir sittende til kl ni.. synes d e nok seint når man skal opp på jobb dagen etter.. håper mange av dere kommer..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 hei kamillaseptember for å komme i kontakt med oss som er på treff går du bare inn på venstre siden her på d orange feltet der d står bim treff. så går du bare inn under Troms, og da står d der når og hvor d er treff. d er bare å møte opp. litt skummelt å gå alene første gangen, kanskje. du kommer til å bli godt tatt imot..
Alice *2barnsmor* Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Kjempefint med kveldstreff!! Skal komme! Blir første treffet for min del.... Arti å møte flere september-maga Vi ses på tirsdag!!
Marianne_5 Skrevet 9. juni 2008 #14 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Har hatt et ønske om å treffe flere som e gravid her i Tromsø. Har termin 29 september.. Håper jeg og en kollega (som også er gravid) kan møte opp på kveldstreffet på tirsdag :-)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 hei marianne_5. m kollega velkommen på treff.. d er åpent for alle som er gravid i Tromsø.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 kjempe koselig at d kom så mange som hadde termin i september på kveldstreffet på Grunder i dag. Har lagt ut nytt treff neste tirsdag på Aunegården kl 1800. Treffet er for alle gravide i Tromsø.
Alice *2barnsmor* Skrevet 11. juni 2008 #17 Skrevet 11. juni 2008 Ja, det va kjempekoselig i går!! vi reise på en etterlengta ferie til helga! men skal være med når det e treff igjen i juli og så videre! Kos dåkker på treff alle sammen!!!
Marianne_5 Skrevet 11. juni 2008 #18 Skrevet 11. juni 2008 Samme her! Hyggelig å se flere mager :-) Håper vi kan fortsette å treffes fremover, men for min del blir jeg borte noen uker. Kommer igjen rundt 7juli og klar for nye treff!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 11. juni 2008 #19 Skrevet 11. juni 2008 hei. har satt opp et treff i neste uke, reiser så kanskje bort i to-tre uker, så d hadde vært fint om noen andre kunne ha tatt ansvar for å sette opp nye treff da. d er bare å sette opp noen som du tror passer, d kommer alltid noen på treffene uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå