Gå til innhold

Noen Tromsø jenter her??


henriette_83

Anbefalte innlegg

Noen Tromsø jenter her.. Bruker jo og være på bim treff, vet bare om en der som har termin i sep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei henriette. jeg har termin i september, men meg kjenner du jo fra bim treffene. håpe flere gir lyd fra seg her....

hilsen inger lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Henriette!

 

jeg bor i tromsø og har termin 15 september... :) har ikke vært på bim treff....

 

hvordan går det med graviditeten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Bor på Kvaløysletta, 26 år og termin 13.september!

 

Er på jobb på dagtid kommer meg ikke på noen dagtreff og har en aktiv 2-åring hjemme, så blir vanskelig med kveldstreff også :(

 

men hyggelig å vite at det er flere september-mager i nærheten iallefall :) skal prøve å komme på treff når sjansen byr seg :)

 

Hvordan går det med dere da? Føler selv jeg begynner å bli så svær.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

håpe dåkker som ikkje har kommet på treff kommer snart... d hadde vært koselig å treffe dere.

her går d bare bra. har litt bekkenplager de dagene jeg er på jobb, men ellers så går d bra.. heldigvis jobber jeg ikkje 100%. ellers føler jeg meg stor som du idrill. har fått slengt etter meg noen kommentarer om d også...

kjenner mange som har skal føde snart, skulle ønske jeg var i demmes sko, hadde vært så kos å fått ut knøttet nå.. er litt utålmodig..

har akkurat våknet fra et skrekkelig mareritt for andre gang denne natta.. drømmer dere også mye?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...koselig med den kommentaren : "åja e det SÅÅ lenge igjen til termin...."

 

Blir mange rare drømma ja...men æ e ikke så ivrig på å få han ut med det første :) e veldig greit å ha han inne så lenge som mulig så man får slappa av før sirkuset begynner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!

Har termin 1september. Bor i Tromsø og hadde vært kjekt å møte noen med termin rundt denne tia:) Har ikke vært på BIM treff..hvordan kommer man i kontakt for å være med dær?

 

Hilsen Kamilla81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 4.sept, men skulle ønske pia kunne komme NÅ;hehe!

Har akkurat kommet fra Oslo og altfor varmt vær! Måtte ligge stort sett hele tida...beina så ut som elefantbein!

så jeg håper på en nokså kjølig sommer her nord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne tenkt sæ et kveldstreff i neste uka? Sånn i 8 tida en plass i byen? :)

Ser at det e veldig mange dagtreff for tida..men har ikke sjangs å være med

 

for min del passe mandag, tirsdag eller torsdag :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og se at det e flere Tromsø jente her da... Ja dæ romjulskos kjenne æ jo fra før av.. E helt klart med på kveldstreff en dag til uka eller neste uka.. Bare finn en dato som passe.. Har en 2 åring hjemme så blir lite sjans og få kommen sæ på dagtreffan nu.. e kjempekoselig på bim treff.. da får mann lassa av sæ litt gravid prat og ikkje minst blitt kjent med nye folk.. Vært koselig med litt flere fra september ja:) Håpe alt e bra med dok og magan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. da har jeg satt opp et nytt treff på førstkommende tirsdag på Grunder kl 18. så at d va noen som ønsket treff seinere på kvelden.. selcom vi møtes kl 18 er d ofte så koselig at vi blir sittende til kl ni.. synes d e nok seint når man skal opp på jobb dagen etter.. håper mange av dere kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kamillaseptember

for å komme i kontakt med oss som er på treff går du bare inn på venstre siden her på d orange feltet der d står bim treff. så går du bare inn under Troms, og da står d der når og hvor d er treff. d er bare å møte opp. litt skummelt å gå alene første gangen, kanskje. du kommer til å bli godt tatt imot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint med kveldstreff!! Skal komme! Blir første treffet for min del....

 

Arti å møte flere september-maga :)

 

Vi ses på tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har hatt et ønske om å treffe flere som e gravid her i Tromsø. Har termin 29 september..

 

Håper jeg og en kollega (som også er gravid) kan møte opp på kveldstreffet på tirsdag :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei marianne_5. m kollega

velkommen på treff.. d er åpent for alle som er gravid i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe koselig at d kom så mange som hadde termin i september på kveldstreffet på Grunder i dag. Har lagt ut nytt treff neste tirsdag på Aunegården kl 1800. Treffet er for alle gravide i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det va kjempekoselig i går!! :)

 

vi reise på en etterlengta ferie til helga! men skal være med når det e treff igjen i juli og så videre!

 

 

Kos dåkker på treff alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Hyggelig å se flere mager :-) Håper vi kan fortsette å treffes fremover, men for min del blir jeg borte noen uker. Kommer igjen rundt 7juli og klar for nye treff!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har satt opp et treff i neste uke, reiser så kanskje bort i to-tre uker, så d hadde vært fint om noen andre kunne ha tatt ansvar for å sette opp nye treff da. d er bare å sette opp noen som du tror passer, d kommer alltid noen på treffene uansett...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...