Gå til innhold

penger i sommer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en student på 19 år, bor sammen med typen min som også er student. Motar fødselstipend fra lånekassen ,men fikk det siste stipendet i mai. Ingen av oss har noen inntekt, så lurte på om det er noen som vett om vi får forsørgerstipend om sommeren også? Viss ikke så har vi berre 950 kr i barnetrygd i mnd hele sommeren:S

Må jeg finne meg en jobb i sommer eller kan jeg få støtte en annen plass? ? Noen som vett?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare sosialkontore som kan hjelpe da...

Eller skaffe dere jobb

Skrevet

Ja både du og typen din bør nok finne dere jobber så fort som mulig når dere har en unge å forsørge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...