*S* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Frustrasjon.. Huff., har akkurat møtt en ny gutt. Holdt på i noen uker nå, utrolig nydelig og herlig gutt. Isåfall, plutselig ser jeg at han kommer gående med DEN blonde bimboen, bærer på en bagg hjem til seg... Til meg sa han at han skulle ut å grille med noen kompiser og en tur på byen etterpå, ikke noe om hun jenta... Hva er det gutter tror vi er for noe, nikkedukker og bruk og kast dings?!?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Så lenge det ikke er søstern, så hadde nok jeg også blitt litt muggen... Du er sikker på at det ikke er det?
Alba44 Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Kanskje det var hans søster? Eller så er han en drittsekk :-(
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 For alt jeg vet så var det ikke søsteren.. Hun jenta jeg tror det er, så er det en han har holdt på med før, skrev en litt frekk mld når jeg så dem sammen: Kos deg med blondie;) Fikk tilbake igjen som svar.., hahaha, du ass:) Hva er det for noe a?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Du ble vel ikke noe klokere av den smsen. Dårlig da hvis han dater deg og "blondie" samtidig
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Skjønner meg ikke på gutter ass.., de må vel ha mange baller i luften på engang... Klarer seg visst ikke bare med en
Mille** Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Har vært utsatt for noe lignende, han gikk mellom min og eksen sin seng før jeg til slutt oppdaget det. Dumpa han på flekken, og han var ikke noe tap! Klem
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 kan du ikke bare gå dit du oxo da? hehe.. siden det ikke er noe gutte grilling så kan vel du væme og =)
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2008 Hadde gjort det om jeg ikke hadde sittet "stuck" med lillegutt her hjemme.. Men hvordan skal jeg te meg framover mot han? Bare gi faen i han eller? Han har jo ikke noen forpliktelser til meg... Og kan jo forsåvidt gjøre som han vil...
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 nei, skjønner. er ikke bare å stikke når man har små barn.. hmm.. send mld og spør han hva hun gjør der siden det var gutta som skulle møtes lixom.. hadde jeg gjort..
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2008 Ja kunne gjort det.., men samtidig tenker jeg bare å gi faen, bare heve meg.. Samtidig som jeg ikke kommer til å svare på verken tlf eller tekstmld fra han.. Eller virker det bare teit i og med at han ikke har noen som helst forpliktelser til meg?
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 hmmm.. vanskelig da.. han kan jo forsåvidt gjøre det han vil når dere ikke har noen forpliktelser.. men om dere har noe på gang så ville jeg nok spørt hva hun gjorde der og om dere to skulle fortsette eller bare la være..
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2008 Mhm, blir gal av gutter ass.. Aner ikke hva dem tenker, eller vil..
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 nei, det er ikke enkelt å skjønne.. kanskje du bare skal spørre han om dere har noe på gang eller om dere bare skal gå videre..
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. mai 2008 Men føler at jeg virker desperat da.. Oxo vil jeg liksom ikke vite om han ikke vil, hehe.. Rar liten skrulle;) hehe...
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 nei, det er det som er dritt. å vite om han ikke vil eller ikke. hehe.. men jeg syns du skal gjøre det.. jeg syns ikke du høres desperat ut om du spør hvem hu er når det egentlig er guttene som skulle møtes.. han hadde sikkert lurt litt om det kom en gutt til deg..
*S* Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2008 Ja, uff.. Blir bare mer og mer deppa.. Tenker dem sitter på gresset og koser seg med mat og etterpå blir det byen med alkohol osv.. Blæh..
EierIkkeFantasi Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 bare drit i han,uansett om dere ikke har noe forpliktelser går han jo ikke bare å henter seg ei annen når dere har noe på gang,mener jeg,og at han itillegg lyver,,han visste nok ikke hva han skulle svare på mld(ble nok litt satt ut)sikker derfor han svarte som han gjorde..hev deg over han finn deg en skikkelig gutt du .. lykke til.klem
Snupi27 Skrevet 31. mai 2008 #19 Skrevet 31. mai 2008 send han en mld du og spør hva han egentlig holder på med. så får du slappet mer av og sovet godt i natt =)
Odine! Skrevet 31. mai 2008 #21 Skrevet 31. mai 2008 innlegget fikk meg til å tenke på et dikt: Ultimatum I'm wearied of wearying love, my friend, Of worry and strain and doubt; Before we begin, let us view the end, And maybe I'll do without. There's never the pang that was worth the tear, And toss in the night I won't- So either you do or you don't, my dear, Either you do or you don't! The table is ready, so lay your cards And if they should augur pain, I'll tender you ever my kind regards And run for the fastest train. I haven't the will to be spent and sad; My heart's to be gay and true- Then either you don't or you do, my lad, Either you don't or you do! Dorothy Parker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå