Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi skikkelig rødmusset hele gjengen(vel, enkelte av oss blir jo bare lekkert nøttebrune, da...)etter å ha vært ute hele dagen - og uteplassen er i ferd med å ferdigstilles. I dag kom leveggen opp, i morgen blir det port(halleluja!) så vi kan holde revunger og andre valper innenfor tomtegrensene. Neste helg kommer kanskje taket på plass så da blir det snart kranselag her c",)!

Nå blir jeg sigen bare av å tenke på at det er kvelden... En kald pils og nyinnkjøpt film(Resistance) og så rett i bysselallen.

Ha en fin kveld dere andre også! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink har dere vært !

Kos dere med pils i goværet :)

Her er vi litt slakk fra i går ;-) blir nok litt smågodt og tv..

Skrevet

Wow, dere er jammenmeg flinke!!! Her er det ikke gjort et slag i hele dag... Bare vært ute og ute og ute. Jo forresten, jeg var på IKEA klokka 10 i morges, he he. Litt småtterier som måtte i hus, så litt har jeg da gjort... Karosnuppa og jeg har vært i hagebursdag til ei jente fra barnehagen. Deilig å være ute hele dagen!!

PS: Invitasjon til kranselag kan sendes per post eller e-mail.

På forhånd takk!

Skrevet

Så flinke dere har vært!!

I denne varmen så er det ikke bare bare å jobbe ute.......de fleste har nok med å dytte tungen inn i munnen og drikke nok vann;-))

Port er en genial oppfinnelse!!!! Og høyst nødvendig med sånne små reveeunger som så gjerne vil oppdage verden på egen hånd;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...