Gå til innhold

Betaling i bar i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bar, der det er vin, øl, rusbrus, konjakk og baileys.. Har gjort gjestene oppmerksom på at de må betale en liten slant siden alkohol er vår største utgift. Så vi tenkte å ha en kasse/sparebøsse i baren, med en lapp over hvor det står hva den sparebøssa er til.

Er det noen som har noen forslag til hva vi kan skrive på en slik lapp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette gjorde ei venninne av meg hun hadde bar i brylluppet sitt å husker ikke helt hva de betalte for drikken,men littegranne mere enn hva de selger det for i butikken.

så de hadde en som stod i baren å solgte det.

for jeg tror at hvis du bare har en lapp der det står hvor mye de skal betale å at de legger pengene i en krokke eller noe,så tror jeg bare det blir tull for folk blir fulle å noen "glemmer" å betale osv..

men det er min mening. lykke til;)

Skrevet

der jeg var i bryllup der de hadde Bar, stod noen å solgte og mener det var 20kr pr dram

Skrevet

Det går jo også an å dele ut "drink-kuponger", feks 2 gratis til hver gjest, og så si at resten er vanlig pris.

Skrevet

Jeg ville nok hatt noen som stod der og tok imot betaling. Hvis ikke du har det så ville jeg informert samtlige om hvordan det systemet fungerer. Men det er ikke alle som har med seg småpenger/kontanter i bryllup, så kanskje lurt å rykte det litt på forhånd.

Du kan skrive ganske enkelt på lappen: 20kr pr drink :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...