3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Noen som har denne evt kan anbefale den? Lurer også på vekt og liggelengde:) Får ikke mange svarene inne på barnevogndebatten...
Gjest Zima *2pp* Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hahaha... nå lo jeg godt ... jeg trodde du mente dakar som i stakkars.. så tenkte jeg bare "dakar? har hun ødelagt den?"
Jewel m/jente får gutt Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hehe Jeg var heller ikke med på den. Tenkte også stakkars vogn. :-D
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Hehe... Ja, sånn kunne nok overskriften også tolkes!! Så det nå...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Dytter denne litt igjen, jeg... Er det ingen som har denne vogna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå