Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 I guttenavnet mangler det en k Og jentenavnet ville jeg byttet ut m med v :-)
hamsterpia Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Hvis du setter på en L til i guttenavnet, så får du et samisk navn. Synes også at det mangler en K der ja. Jentenavnet synes jeg er litt for hjemmesnekra, og ville brukt emilie i stedet.
Alba44 Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Syns Nilas er ganske fint. Jentenavnene likte jeg ikke. Dessverre.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Likte veldig godt jentenavnene, kanskje Emelina ørlitegrann bedre enn Emeline. Nilas føler jeg også er en blanding av Nils og Niklas og hadde nok spurt 2 ganger siden det er så uvant )
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Takk for svar, ganske delte meninger her,noen fler som vil svare?
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Nilas er litt finsk same for meg, Emeline kjenner jeg ei som heter (hun er i midten av 30-årene, ikke min type navn, men synes det er fint jeg:).
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Nilas er søtt:) Emeleine syntes jeg er kjempe fint, har en liten jente i familien min som heter det og hun er super skjønn:)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Nilas er lite pent.. Høres hjemmesnekret ut. Emelina er nydelig, det heter datteren til Jennifer Lopez (kalles Emme). Ellers liker jeg Evelina godt.
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Nilas likte jeg ikke noe særlig. Emeline/Emelina høres ut som Eveline/Evelina med skrivefeil, så der liker jeg de med V bedre.
bompymamma Skrevet 31. mai 2008 #13 Skrevet 31. mai 2008 Synes som mange andre her at guttenavnet manglet en K. Men likte Emelina veldig godt. Har aldri hørt om det før, men falt for det med en gang.
Blue Lady Skrevet 31. mai 2008 #14 Skrevet 31. mai 2008 Nilas minner meg om en i en bok.. tro om det var han albinoen i DaVinchikoden som heter det? men likte ikke det navnet uavhengig av det. Emelina var fint!
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #15 Skrevet 31. mai 2008 Tror også at jeg liker Emelina hakket bedre enn Emeline, Nilas er det 11 stk i norge som heter...
ifie Skrevet 31. mai 2008 #16 Skrevet 31. mai 2008 Nilas liker jeg kjempegodt! (har også sett navnet skrevet med to i´er- Niilas) Emeline/a er jeg ikke like "fan" av
petite fleur Skrevet 31. mai 2008 #17 Skrevet 31. mai 2008 Syntes først Nilas var litt rart, men etter å ha lest gjennom denne tråden har jeg allerede blitt vant til det, og liker det;-) He he, så fort kan det gå! Emeline/a syntes jeg var nydelig! Og MYE penere enn eVelina, som jeg synes er direkte stygt. Så mye har en bokstav å si...;-)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #18 Skrevet 31. mai 2008 Samme tenkte jeg med en gang jeg fant navnet Nilas, men jo mer jeg hørte det, jo mer likte jeg det. Nå syntes jeg det er ganske tøft:) Eveline/a liker jeg ikke noe særlig heller... Emeline/a blir noe helt annet:)
lykkelig:) Skrevet 2. februar 2009 #19 Skrevet 2. februar 2009 Nilas er et kjempe fint navn, har selv en liten gutt som heter det. fikk ganske mange rare blikk av famile når jeg fortalte dem hva gutten skulle hete, er jo ikke så mange som har hørt om det navnet før. nå syntes de det er et utrolig fint navn, man må liksom venne seg litt til navnet:) det er jo et lite brukt navn som faktisk er norskt:) når man er vant til det blir det bare finere og finere, syntes jeg da:)
Leirha Skrevet 2. februar 2009 #20 Skrevet 2. februar 2009 Nilas syns jeg høretes ut som et fabrikert navn, et kosenavn, kallenavn a la den sorten en gutt ikke vil bli kalt på skolen. Emeline syns syns jeg høres greit ut, Emalina hørtes fryktelig tungt ut.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #21 Skrevet 2. februar 2009 Må innrømme at jeg synes begge to høres ut som talefeiler! Hørte om ei som hete Emeli i dag. Jeg likte det bedre, men. Hadde ikke akkurat valgt det selv.
BettyBoob Skrevet 3. februar 2009 #22 Skrevet 3. februar 2009 Nilas høres ut som et ikke-navn. Feilskrevet Niklas. Emelina/e er litt for sukkersøtt for min del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå