Gå til innhold

varmt ute!gir dere vann til babyen?4mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei tulle på 4mnd. Og hun har begynt å sikle veldig mye(er vel tenner på gang antar jeg). Vi er og mye ute og triller og på de varmeste dagene virker hun litt svett selv om hun alltid er i skygge(parasoll på vogn) jeg tror hun er mye tørst, så jeg prøvde med litt kokt vann på flaske og hun suger det i seg:) Men hvor mye vann bør så små få? Og kan dette ødelegge matappetitten?(virker ikke sånn,men har ikke gitt mye vann om gangen).Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke svaret på det, men vår gutt er også 4 mnd og vi gir bare mm. så det blir litt ekstra spreng kan du si;)

Skrevet

dytt dytt:)

Skrevet

Klart hun kan få vann. Litt annerledes om hun får mm, kanskje.. Da kan du jo gi pupp istedenfor. Medmindre du synes det blir stress å puppe hele tiden..

Småen vår har fått mm og mme og i tillegg så mye vann han vil ha. Det har overhodet ikke gått utover appetitten, tvert imot! Men jeg unngår jo å gi mengder med vann rett før måltider, da..

Skrevet

fikk beskjed på helsestasjonen da tulla mi var 4 mnder at jeg godt kunne begynne venne henne til å drikke litt vann imellom måltiden...

men hvor mye vett jeg ikke, jeg ga henne bare litt innimellom jeg, nå er hun snart 7måneder å drikker masse vann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...