hedi&lille leah Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 har ei tulle på 4mnd. Og hun har begynt å sikle veldig mye(er vel tenner på gang antar jeg). Vi er og mye ute og triller og på de varmeste dagene virker hun litt svett selv om hun alltid er i skygge(parasoll på vogn) jeg tror hun er mye tørst, så jeg prøvde med litt kokt vann på flaske og hun suger det i seg:) Men hvor mye vann bør så små få? Og kan dette ødelegge matappetitten?(virker ikke sånn,men har ikke gitt mye vann om gangen).Noen som vet??
Anettemor82 Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Vet ikke svaret på det, men vår gutt er også 4 mnd og vi gir bare mm. så det blir litt ekstra spreng kan du si;)
Barbafin Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Klart hun kan få vann. Litt annerledes om hun får mm, kanskje.. Da kan du jo gi pupp istedenfor. Medmindre du synes det blir stress å puppe hele tiden.. Småen vår har fått mm og mme og i tillegg så mye vann han vil ha. Det har overhodet ikke gått utover appetitten, tvert imot! Men jeg unngår jo å gi mengder med vann rett før måltider, da..
november26 med liten prinsesse Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 fikk beskjed på helsestasjonen da tulla mi var 4 mnder at jeg godt kunne begynne venne henne til å drikke litt vann imellom måltiden... men hvor mye vett jeg ikke, jeg ga henne bare litt innimellom jeg, nå er hun snart 7måneder å drikker masse vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå