Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg tåler veldig dårlig kritikk fra kjæresten Han klager ofte på vaskingen min f.eks. "hvem har lært deg å vaske a"? kan han finne på å si. "faen å rotete det var her nå a". Det er et par eksempler på ting som sårer meg. Jeg lever et hektisk liv som alenemor i full jobb, så det er ikke strøkent hos meg til enhver tid. I tillegg kritiserer han meg for å overse han når han er på besøk, spesielt i helgene fordi da prioriterer jeg vasking og rydding så han blir muggen fordi jeg f.eks idag har brukt 3 timer på å rydde og vaske mens han har sittet i sofaen å kjedet seg. Selv bor han et sted hvor de har vaskehjelp, i tillegg til at de får servert frokost, lunch og middag hver dag så han har ikke så mange forpliktelser i forhold til det. På jobben får jeg ofte kritikk av en sur muggen sjef, men dette er noe jeg rett og slett bare må bite i meg fordi jeg skal klare å jobbe der videre. Ofte får jeg skylden for noe jeg ikke har gjort osv, men der handler det ikke om å fordele skyld men å ta på seg skylden. Det har vært veldig hardt å ha det sånn så jeg skal nå skifte jobb til høsten, så håper jeg slipper å ha det like ille der, men men vi får se. Poenget er bare det at jeg skulle ønske i det minste at kjæresten min sluttet å kritisere meg for alt og ingenting. Det er slitsomt å ha vært på jobben en hel dag å måttet ta på seg skyld for ditten og datten å så komme hjem å få mer dritt. Skjønner egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje for å finne ut om det er jeg som er prippen eller ikke. I tillegg kritiserer typen meg for at jeg ikke gir han oral sex ofte nok Det sårer egentlig mest. Han forstår ikke at jeg noen ganger er sliten og trøtt midt i jobbuken, å da blir han sur for at jeg ikke orker Føler liksom at jeg ikke strekker til på noen områder. Jeg burde vel bare ta til meg kritikken å tilfredsstille han mer, 1-2 ganger i uka er tydeligvis ikke nok for han. Men ikke alltid jeg har lyst til å suge p... heller. Som regel alltid det vi krangler om. Nei off burde jeg forandre meg? Kanskje ikke være så kjip?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 For at jeg skal tåle kritikk må den være saklig. Kritikk av typen du nevner er usaklig og det tåler jeg ikke. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Typen din er en dust, be han suge sin egen pikk!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg tåler kritikk hvis den er berettiget. Når det kommer tul kjæresten din hadde jeg faktisk sagt at om han syntes det ikke er ryddig og rent nok så fikk han la være å komme. Hvis sånt kommer når man er på kjæreste delen av et forhold hva skjer da når man flytter sammen. De utrolig få gangene det har hendt at mannen min har klaget over noe her så gir jeg han bare beskjed om at han bare rydde/vaske da. Like mye hans ansvar som mitt. Heldigvis har jeg sluppet unna masse kritikk i jobb sammenheng, får faktisk mye ros og føler at det er litt for mye av det gode innimellom. Føler noen ganger at jeg får mer en jeg fortjener.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Dere bor ikke sammen engang men han klager på deg hele tiden, og atpåtil sier at dere har for lite sex.??????????????????????? Jeg hadde sendt han hjem og bedt han holde seg hjemme. En slik person bør du faktisk ikke flytte sammen med noen gang han har tydeligvis allerede begynt å skulle psyke deg ned. Nei du burde ikke forandre deg, enten får han godta deg som du er eller gå........ Du er ikke kjip. Mannen min elsker å få oral sex men jeg liker ikke å gi det, da må jeg virkelig være i den rette sonen for å si det sånn. Dette vet mannen min og godtar. Det er nemmelig bare slik jeg er.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 MIn tidligere kjæreste klagde aldri sånn på meg, han hjalp heller til vis han så at det var litt rotete å han visste at jeg var sliten. Forventer ikke at en som ikke bor her skal hjelpe til med det men om han velger å gjøre det så er jo det opp til han. Ber aldri en kjæreste om å gjøre ting hjemme hos meg. Men jeg syns det er unødvendig å klage på at det er rotete osv. Men han sier at : "ja da ser jeg at ¤¤¤¤¤ har kommet hjem" Da mener han datteren min. Hun roter mye..hehe.. men for meg er dette naturlig. Men syns det er litt synd at han skal bemerke det hele tiden. H.I
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Han visst av typen som er fryktelig ærlig om alt. Han har sagt til meg at han sier alt han mener rett ut. Det er bare sånn han er. Jeg har sagt til han at det er greit det men at han godt kan tenke seg om to ganger før han f.eks sier en ting han vet sårer meg. Hvertfall vis det er bare en dum kommentar. Jeg er ikke sånn kjempefan av oralsex selv men har ikke noe imot å gi det hvis jeg vet at han setter pris på det- Når jeg gjør det nå føler jeg at jeg gjør det kun fordi han forventer det å for holde husfreden. En gang satte jeg meg ned å sa hvorfor jeg ikke sugde han hver gang han var på besøk. Sa at for det første så er det ikke alltid jeg er i humør fordi jeg er sliten og trøtt å det er ikke akkurat avslappende å suge. For når han skal bli sugd så må jeg gjøre så det går for han. Det er ikke bra nok å kun suge litt før sex, neida her må det gå for han en gang å så hvis vi skal ha sex etter det så må jeg jo tilfredsstille han på nytt for å få den opp igjen. Han blir sur hvis jeg hinter til at vi kan gå rett på sak, dvs droppe langt forspill ved at det skal gå for han osv. Han syns det er best å bli sugd så det går for han før sex osv. Han har ganske meninger når det gjelder sex å han har forklart meg hvordan han vil ha det osv. Så jeg har måttet forandre meg ganske mye på den kanten. Ble egentlig dritsåra når han sa alle disse tingene fordi jeg følte at han ikke var fornøyd med hvordan jeg var i senga osv. Han ville ikke at jeg skulle gjøre det på min måte fordi han mente at jeg sikkert hadde gjort akkurat det samme med eksene mine osv. Nei off dette ble langt. Kom så mange tanker i hodet mitt akkurat nå. Akkurat nå sitter han i sofaen over meg å er sur fordi jeg bruker tid på pcen istedenfor han. Ja mulig det er kjipt av meg men jeg føler ikke for å kysse og kose med han nå for er egentlig fortsatt litt lei meg for kommentarere hans fra tidligere idag. Livet er ikke lett H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå