Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Har gitt opp det jeg, så nå er han kun med når det er nødvendig. Når vi skal kjøpe sko eller annet som må prøves først, eller hvis vi drar hele familien på shopping. Er ikke bare bare å ha med seg et lite trassetroll på shopping:P Er deres små med? Eller er det flere som har gitt opp den sporten der?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Bruker som oftest å dra på shopping på ettermiddagen alle tre.. Ellers er han ofte i barnehagen når jeg er på shopping.. Veldig greit å slippe dra med vogn innimellom klesstativ =) Finner jeg sko til han, så er det ikke noe problem å komme tilbake å bytte hvis de er feil str.. =)
Mille** Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Har helst ikke med meg hunn som nærmer seg 3 år, 10 åringen har akkurat begynt å like å bli med på butikkene. ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Har alltid hatt han med jeg, ikke så mye valg. Går jo greit så lenge man klarer å 1: planlegge og 2: begrense seg. :-) Men helt klart bedre å shoppe alene, som jo skjer fra tid til annen.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Jeg kan ha henne med om vi skal handle til henne, men ikke generell shopping. Og på mathandel går det greit, men vi tar det litt mer i hennes tempo da. Handler et sted de har akvarium så da må vi hilse på fiskene. Ellers går det greit, men vi gir og tar litt begge to; hun viser meg, jeg viser henne og så er jeg så kjapp jeg klarer. Inne i butikken max 15 min, hehe...3 år.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 På matbutikken har jeg han alltid med da, men da er det somregel en butikk. Er det flere butikker vi skal innom blir han så fort lei og vil bare tulle og løpe rundt, og i verste fall begynner han å hyle og skrike. Såååå storshopping drar jeg helst alene på
Blue Lady Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Nei har ikke barna med, eller kanskje Mina, men hun er bare 9 mnd da. Lucas på snart 3 trasser ikke, men han synes det er kjedelig å gå i butikker. Kun med når vi kjøper sko, og kanskje utedress
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Om jeg har med Shopstopper`n?? Helst ikke hehe Kun om hun må prøve sko eller vi er i byen og jeg tilfeldigvis finner noe. Om det er mye jeg skal ha så lar jeg helst både mann og barn bli hjemme, mye roligere for mor..
Alba44 Skrevet 31. mai 2008 #9 Skrevet 31. mai 2008 Noen ganger. Egentlig jevnt fordelt om jeg reiser alene eller har med barn og/eller mann.
OsloMor Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Tror det er best for alle om de finner på noe annet artig med sin far da ja;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Har han med, har ikke stort annet valg siden jeg er alenemor:) Pleier å stikke til han ett rundstykke i trilla eller lignende så oppfører han seg stort sett greit når vi handler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå