=Mina min og mej= Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 har hatt en kjempefin dag med snuppa, hu er i seng og jeg sitter her da.. hehe.. skal prøve å ikke kjede meg
Mille** Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Vi skal spise ost og kjeks og drikke litt vin. )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Akkurat lagt junior.. Tenkte å sitte her to sek før jeg skal ut og nyte de siste solstrålene for dagen.. (prøve å bli brun før bryllupet) Så blir det vel å sitte her og slappe av i kveld, og se en film sammen med gubben =)
*S* Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Akkurat lagt lillemann, så nå sitter jeg oxo her.. Alle er visst ute å koser seg i finværet.., litt kjedelig å bli sittende her. Men men, er man blitt mor så får man ta ansvar! hehe..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Prøver å finne en film jeg. Står mellom en actionkomedie eller drama. Heller faktisk mot drama for en gangs skyld.
=Mina min og mej= Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2008 noen som veit om det går no bra på tv? orker ikke foppall hele kvelden.. er i grunn ikke så intr i det.. akkurat fiksa meg 2 pizzastykker fra frysern, fra sist helg.. godt:)
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 Grille og bade i bassenget, hvis jeg dauer når jeg stapper tåa oppi, vannet har ikke blitt varmt ennå og så se reprisen på frustrerte fruer på zebra kl 22
Alba44 Skrevet 31. mai 2008 #10 Skrevet 31. mai 2008 Vi har holdt på med ordning av barnerom + rydding og vasking, så nå har jeg satt meg rett ned. Snart skal mannen og jeg kose oss med deilig pizza )
*makrell i tomat* Skrevet 31. mai 2008 #11 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har lagt prinsessa for kvelden,så jeg og lille prins skal kose oss med "bokstav spillet" og spise godis ) Når kvelden er slutt for han om 1 times tid,skal dronninga bare slappe av og nyte kvelden hjemme alene. Kongen selv er på Kizz konsert med kompiser )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 31. mai 2008 #12 Skrevet 31. mai 2008 Skal jobbe med skoleoppgave, henge opp og vaske klær, og vaske litt rundt i leiligheten. Samboeren min skal på jobb (som vanlig) så er alene hjemme med Noah (men han sover)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå