Gå til innhold

Dere med 3 åringer/snart 3 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de mange farger? Min blir 3 nå om 14 dager og han ramser opp mange farger og teller fra 1 til 10 uten feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er flink! Han er lillebror og hadde nok ikke kommet så langt om han ikke hadde hatt en storebror å herme etter.

Skrevet

Min blir 3 år i september og kan veldig mange av fargene, spesielt roooosa! ;o) Kan telle fra 1 til 20 uten feil og kan telle ting, det meste jeg har hørt henne telle var 7 ting.

Morsom alder. :o)

Skrevet

Junior blir 3 i november.Fargene ar han kontroll på, men tellingen er lett sinnsvak. 1, 2, 8,7,9,33, mange. Den rekka gjentas mange ganger daglig. Vet han skjønner konseptet med en, to eller tre. Utover det er tellingen rene bingolottoen :)

Skrevet

Hun kan fint telle til 10, og kan en del farger (alle i regnbuen i alle fall), men er tydeligvis like fargeblind som pappaen, for det er bare flaks om hun kaller en farge ved dens rette navn ;o)

Skrevet

Teline, du på skrive ned tallene han sier, kanskje det er neste ukes lotto tall han ramser opp:)

Skrevet

Min jente på snart tre kan alle fargene. Hun kan også ramse opp tallene til 18 i riktig rekkefølge, men hun teller bare til fem.

Er en fantatisk kjekk alder.

Skrevet

Han kan ingen...

Alle farger er rød eller blå.

Lurer på om han er fargeblind jeg..

Skrevet

Nettopp fyllt tre og kan alle fargene. Teller til tatten :-)

Skrevet

Min kan telle til ti ( er bare snart to og et halvt da...).. men fargene.. neiiii-- ren flaks hvis han treffer.. men men.. kommer nok :)

Men kan forskjell på en hjullaster og en dumper og slike ting da.... det kan ikke jeg :P

Skrevet

Min jente er 2 år og 5 mnd, og teller til ti, og kan alle faregene. Stolt av henne ja:)

Skrevet

jenta mi har kontroll på alle fargene.. de lyse fargene også..

elsker å male og tegne..

hun liker også å pussle. klarer 35brikker alene. 'stolt*

hun kan telle mye også.. og jabber og snakker i et sett..

lange setninger har hun også...

hun blir 3 på onsdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...