Gå til innhold

Ny veietråd for oss som bruker REDUCTIL!


tullip

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Tenkte jeg kunne starte en ny veietråd for oss som har startet på reductil de siste ukene, sånn at vi kan motivere hverandre og dele erfaringer;-) Jeg tenkte at mandag/tirsdag kunne være veiedagen hvor vi kommer inn her og "melder" oss. Jeg er 36 år, 165 cm høy og tobarnsmor. 89,2 kg. Håper mange slenger seg med! Jeg har "dessverre" ikke mistet matlysten som jeg ser noen raporterer i tidl tråder, men jeg føler at søtsuget og "kloa" i magen etter mat har dempet seg i hvertfall.

 

Startdato lørdag 24. mai: 89, 2 kg

Mandag 26.5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm...ikke mye nedgang denne uka (men var faktisk nede i 87,9 på lørdag?!) men vekta i dag skyldes kanskje saltholdig mat i går, kan binde en del veske...la oss håpe det! Vel, her er ukas tall:

 

Startdato lørdag 24. mai; 89,2

Mandag 2.6: 88,8 (-0,3)

 

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på er jeg! :)

Begynte på reductil den 4 juni! Merker at "kloa" etter mat er svakere og mindre sug etter godis! :)

 

Startdato Onsdag 4 juni: 98,7

Mandag 2juni: 96,8 (-1,9)

 

Håper det fortsetter slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten snart 23 år, alenemor til ei jente.. :)

Er 170cm og vil gjerne ned til ca 70 kg! :)

Har gått ned ca 15 kg siden oktober 07, men nedgangen stoppet, og ettersom det fremdeles er så mye igjen som skal vekk ville jeg prøve reductil!

Er ikke noe flink til å trene om dagen, men må nok komme igang nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tina&Sunniva! Hyggelig at du slenger deg med. Så flink du har vært som har gått ned hele 15 kg fra før! -1,9 er også supert, var det på under 1 uke..? Kanskje litt kluss med datoene dine..? Som du ser under så har det heldigvis gått litt bedre med meg denne uka, hadde nesten begynt å miste motet. Men neida, her er vi godt i gang:

 

Startdato lørdag 24. mai: 89, 2 kg

Mandag 2. juni: 88,8 (- 0,4)

Tirsdag 10. juni: 87,7 (-1,1)

 

Sees neste uke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg vil gjerne være med her:) Startet opp med reductil i dag!! Så får vi jammen håpe at den hjelper meg litt.. Jeg er en "småsliten" tobarnsmor. Mine barn er 2 år og 3 mnd, og 10 mnd. Jeg er 28 år og ca 170 høy. Mine to tette svangerskap tok helt knekken på vekta mi... :) Men nå er det slutt!!

 

Startdato torsdag 12.06.08: 107,9 kg (HUFF)

Veiedag mandag 16.06.08 eller muligens 23.06.08. Hvor mye kan skje på 4 dager liksom...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ble litt kluss ja! Hadde gått ned 1,9 på 4 dager.. :)

På mandag var jeg og ei venninne ute å sykla og i dag har jeg gått laaang tur :) Har vært nøye på å spise lite poteter, brød, pasta og div.

Hadde ikke trodd det skulle gå så fort som nå, men det stopper seg vel opp litt etterhvert tenker jeg!

Også tar jeg onsdag som veiedag :)

 

Startdato Onsdag 4 juni: 98,7

Onsdag 11juni: 94,6 (-4,1kg)

 

 

 

Stå på jenter :) Satse på at neste sommer er vi klare for bikini-sesong :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductil er slankepiller som demper søtsug og matlyst! :)

Fåes på resept gjennom fastlege, og du må ha en bmi på over 30!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være med! 2 barns mor fra oslo 1 på 6 år, og en på 3 mnd.35 år 1.70 høy. startet igår. startdato onsdag 11.06.startvekt 94.6 kg. skal ned til 70 kg. trenger masse inspirasjon. prøver å spise ofte og lite, samtidig m hyppige trilleturer. låner forresten trampolina til eldstesønnen min når han er i barnehagen:gud så slitsomt! det er bra trim det... anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen jenter! skal si det hjelper å kutte ut snop.startdato og vekt;onsdag 11.06:94.6 mandag 15.06:91.3= -3.3 kg. kjempestart! er nok mest vann, men veldig motiverende for det.da er det ikke lenge til jeg er under nitti, og jeg trives mye bedre der.... det er forresten helt fantastisk å kunne gå forbi sjokoladehylla, uten å få abstinenser;håper effecten av reductilen holder seg en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, hele -3,3 er kjempebra. Som du sier sikkert en del vann men noe mer er det nok også;-) Vel, her er mine tall:

 

Startdato lørdag 24. mai: 89, 2 kg

Mandag 2. juni: 88,8 (- 0,4)

Tirsdag 10. juni: 87,7 (-1,1)

Tirsdag 17. juni: 87,1 (-0,6)

 

Ikke skyhøye tall akkurat men målet er å gå ned mellom 0,5 - 1 kg pr uke så da får jeg vel være fornøyd. Pila peker trossalt nedover....har ikke hatt anledning til å trene så mye denne uka pga jobb så det er vel med på gjøre sitt. Men er fortsatt med positivt mot;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka her har vært full av utskeielser og lite aktivitet! Uff!

Det synes godt på vekta! Prøve å være flinkere denne uka!!!

 

Startdato Onsdag 4 juni: 98,7

Onsdag 11juni: 94,6 (-4,1kg)

Onsdag 18juni: 94,9 (+0,3kg)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei slankedamer!! Jeg er her fortsatt, bare litt treg til å skrive.. :)

 

Her går det egentlig ganske bra! Skal si virkningen av reductil kom fort. Plutselig spiste jeg bare 1 knekkebrød og 1 brødskive til frokost, så var jeg mett!! Men det varierer veldig nå synes jeg. Noen ganger blir jeg kjempesulten! Men det er lettere å holde seg til sunnere mat. Nå kan jeg også gå forbi sjokoladehylla uten å få abstinenser!!! Helt utrolig:)

 

Vært litt flink med trim også synes jeg. Oppstart på torsdag. Fredag til søndag var vi i oslo og gikk MASSE, mandag gikk tur 1,5 time med begge unga i vogn, tirsdag var jeg på en stram-opp time og i dag har jeg gått 1,5 time med begge unga igjen. Selv om jeg ikke har fått trent hver dag(ikke sikkert det er et mål heller..), så er jeg knall fornøyd jeg:)

 

Startdato torsdag 12.juni: 107,9

torsdag 19.juni: 107,2 (-0,7)

 

Ikke noen voldsom nedgang første uka akkurat.. Men jeg veide meg i dag og var da 105,8.. Så enten er vekta mi helt klikk.. eller så har jeg faktisk gått ned såpass.. :) Men har fått mens i dag også, og det spiller jo også inn på vekta!!

 

Lykke til alle flinke jenter! Jeg følger med dere. Men synes det er best med veiing den ukedagen jeg startet opp på.

 

god helg!!! klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, kanskje bare kroppen som stabiliserer seg litt da du gikk ned så mye i forrige uke? Har hørt at vi går ned "trappevis", dvs at selv om vi har vært flinke en uke så ønsker kroppen å stabilisere seg før den går videre ned....Blir spennende å se til uka da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops..havnet litt feil det forrige svaret mitt, det skulle vært til Tina&Sunniva... Men iallefall, Mamma2006&2007, ikke værst med -0,7 kg ned heller - ekspertene anbefaler jo 0,5-1 kg pr uke så du er jo innenfor det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg regner nesten med at det ble litt mye på kort tid. Men forrige uke hadde jeg også mensen og da er jeg vanligvis et matvrak, det var jeg osgså nå.. Men etter uka var over ble sulten borte igjen?!? Merkelig..

Men... Kvinnekroppen er vanskelig å forstå seg på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser, stillstand denne uken....har nok kanskje ikke vært superflink denne uken, skal skjerpe meg neste uke! Neste tirsdag reiser jeg til Italia og det hadde vært supert å bli kvitt tot 3 kg innen det, nå har jeg gått ned totalt 2,2 kg. Vurderer å be om 15 mg hvis ikke vekta fortsetter å gå ned - hvor mange mg har dere andre?

 

Startdato lørdag 24. mai: 89, 2 kg

Mandag 2. juni: 88,8 (- 0,4)

Tirsdag 10. juni: 87,7 (-1,1)

Tirsdag 17. juni: 87,1 (-0,6)

Tirsdag 24. juni: 87,0 (-0,1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! skulle vært her igår jeg men, er litt treg... startdato onsdag 11 ju ni:94,6kg mandag 16 juni: 91,3 kg.(-3,3) mandag 23 juni:89.00 ((-2,3) som dere ser , går det fortsatt fort, men jeg spiste både sommerkoteletter og en snikkers igår kveld. så vi får se hvordan det ser ut neste uke. har ikke vært noe flink til å bevege meg denne uken, så det er kanskje mangel på muskler som gjør utslag her... venter forresten besøk av tante rød snart, hvordan påvirker det deres vekt? dette blir veldig rotete skrevet, men bare jeg får med meg alt så gjør vel ikke det noe. bruker 15mg . total nedgang:-5.6 jippie!!! god tur til itala tullip!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startdato Onsdag 4 juni: 98,7kg

Onsdag 11juni: 94,6 (-4,1kg)

Onsdag 18juni: 94,9 (+0,3kg)

Onsdag 25juni: 93,7 (-1,2kg)

 

Gått bedre denne uka selv om jeg ikke ha vært noe spesielt aktiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så var det mandag igjen.tante rød er her, og ting ser ut til å roe seg litt nå. startdato:onsdag 11 juni:94,6. mandag 16 juni:91,3(-3,3kg) mandag 23 juni:89,00 (-2,3) mandag 30 juni 88,7 (-0,3) totalt -5,9 kjempefornøyd!!! bare 3,7 igjen til 85. spennende å høre hvordan det går med dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på igjen jeg også. Har to barn, og har tidligere brukt reductil 10 mg med god effekt. Gikk da ned fra 86 kg til 75 kg i løpet av 3 mnd, men dette var for 2 år siden. Fra jul til mars kom det rasende mange kilo uten at jeg kan sette fingeren på hva som var grunnen. Prøver derfor med reductil igjen.

 

Startvekt 30/6: 83,8 kg. Blæh...

 

Grusomt å nesten være tilbake til utgangspunktet. Regner ikke med å gå ned llike fort nå, men skal prøve å ikke gi meg selv om det går smått nedover. Er 167 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg tjukkoglei! Lykke til!

 

Her er mine fakta:

 

Startdato lørdag 24. mai: 89, 2 kg

Mandag 2. juni: 88,8 (- 0,4)

Tirsdag 10. juni: 87,7 (-1,1)

Tirsdag 17. juni: 87,1 (-0,6)

Tirsdag 24. juni: 87,0 (-0,1)

Tirsdag 1. juli: 86,5 (-0,5)

 

I dag reiser jeg til Italia for å gifte meg! Sees om 2 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...