Bdur Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Er helt hysterisk her,ble lurt til å spise cobra slange. Jeg viste ikke at det var en slange,tok meg salat potet og grillet kjøtt på tallerken min og begynnte å spise. Fikk da vite at dette var en slange. Har vært på do og kastet opp denne dritten,men er livredd at det kan ha noe å si for ungen(sikkert bare meg som overdriver) 5 dager til termin. Fyyyyy så sint jeg er!!!!!!
Jelly Belly Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hvis det var Cobra filet du spiste så kan jeg informere deg om at dette er ikke slange, men indrefilet av svin.. Hvorfor den heter Cobra aner jeg ikke. Mamba filet er også indrefilet av svin..
Bdur Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 vet bare at kokken gratulerte meg med å ha spist slange for første gang. Står Cobra orginal på esken (kjøpt i sverige)
aviatrix*høygravid Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Haha, har selv jobba på svinesund, det er bare ferdigmarinert svinefilet... bare ta det med ro....
Nordhagenjentene :) Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Den heter Cobra fordi den ser ut som en slange der den ligger.... Men som alle andre skriver; det er svin! Og neste gang du får servert mat; spør først hva det er....
Bdur Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2008 Håper det fy søren så sinna jeg ble!!!! uff ble litt letta nå håper dere har rett arg nå blir det bare grønsaker på meg hehe Tusen takk jenter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå