Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har fått invilget KS av forskjellige grunner, og når jeg var der sa hun at det ville ihvertfall bli 14 dager før termin. Men fikk brevet idag og det er bare 9 dager før termin. Hovr lenge før ble deres dato satt? Er bekymmret siden nummer en kom over en mnd for tidlig. Vet liksom ikke om jeg skal kontakte legen jeg snakket med sist og klage litt elelr bare håpe at denne holder seg der inne.
Kvitrebekk Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg fikk også planlagt ks 9 dager før. Nå endte det med ks 1 uke før det igjen pga svangerskapsforgiftning. Jeg synes du skal ta kontakt med sykehuset vedrørende din bekymring. Og hør hva de sier om saken. Jeg tror ikke du får fremskyndet ks vesentlig da de vil gjerne at babyen skal være i magen så lenge som mulig. Men kanskje du kan bli beroliget på at ved første tegn til at svangerskapet er i gang så kan du kontakte sykehuset og ks vil bli gjennomført. Og bare for å si det: Mitt ks gikk veldig bra og er veldig fornøyd med det. Lykke til. :-)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Ikke noe å klage over, skulle det skje at du får veer før skal du uansett få ks, da drar du bare til sykehuset, legges inn og får ks i fred og ro, bare litt tidligere enn planlagt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg hadde ul termin 2 des, fikk innvilget ks 30 nov. Møtte på sykehuset men ble sendt hjem da operasjons salen ikke ble ledig. Fikk rier kl 05 natt til 1 des med 10 min mellomrom - og hun ble født kl 10:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå