heisand? Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 begynner dere i jobb nå? full stilling? blir hjemme et år til eller hva gjør dere nå som mammapermisjonen er over? en unge til på vei kanskje?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Jeg begyner på skolen igjen i midten av august, blir nok ganske tøft for jeg vet jeg får mye å lese på. Men alt ordner seg :-) Hva skal du da?
ana baroma Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Jeg skal være hjemme et år til, men skal ha en liten bijobb på kveldstid:)
Mor di! Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Starter i full jobb et par uker ut i august... kanskje en spire til høsten? ;-) Året går så alt for fort...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Jeg har starta på jobb for 14 dager siden. 100%. Savner tuppa mi hver eneste dag Men hun har det jo flott da. Er hjemme sammen med pappan sin.
tre små luringer Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 begynner mest sannsynlig i 60% i august mini blir ett i september han har barnehageplass, men vet ikke hva pappan skal gjøre enda, så mulig det ikke trenger bli så masse i barnehagen. Har lyst på en til om ett års tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå