rikedaspike Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Sorry detailene: utflodet ble noe tykkere og seig + mer gul/ grønnaktig....lurer på om det kan være slimproppen som løsner seg?? Har ikke urinveisinfek. eller sopp...noen som vet hva skjer? Er 35 uker på vei....
vesle linselus Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 hei. jeg har det sånn , men jeg har ikke noe svar.... jeg er 38 uker på vei, og lurer egentlig på det samme. men for meg så har jeg noe kløe og, så jeg tror det kan være sopp. sist så kom slimproppen i en fei, men har hørt at den kan komme i mange forskjellige former og farger.... så vi får se om vi blir noe klokere av våre med bim ere.... :-)
rikedaspike Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2008 Hei vesle linselus... takk for svaret ditt... ja vi får jo bare vente og se...åssen er formen ellers?!?
Frida__ Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Jeg lurer på om litt av min har gått. Ble strippet på torsdag og litt blodslim etterpå. I dag kom en del seigt, lett brunlig. Ikke så masse, men sånn litt dann og vann og noen større klumper. Aner igrunn ikke, annet enn at det er helt ulikt utflod... For noen nydelige detaljer forresten. 38,4 i dag.
vesle linselus Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 joda, går fint forsåvidt, mens syns dagene er en smule lange nå. venter i spenning, selv om det er litt tidlig ennå, alikevel så er det så mye å skulle ha gjort.... bra med deg og? ikke lenge igjen for deg heller. har du alt i hus???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå