Gå til innhold

Hvor høy solfaktor bruker du på ungene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny idag, og gikk for solfaktor 50. Mini på 2 har ikke hår på hue og er lys i huden. Jo høyere jo bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solfaktor 25, kjøpt på apoteket, sånn dyr greie av noe sort som var anbefalt.

Skrevet

Jeg bruker 20 på henne, men hun er gyllenbrun i huden.. ;) Og har vært en del ute i sola de siste mnd, så blir ikke brent lenger ;)

Skrevet

Faktor 15 eller 22, legen min mente at 15 var nok så lenge hun ikke ble brent :) jo høyere faktor jo mer dritt er den visst tilsatt.

Snuppa her er også veldig skandinavisk i fargene, lys blondt hår og lys hud, men hun blir nøttebrun om sommeren :) Aldri vært solbrent..

Skrevet

Begynte med faktor 30, nå 25. Skal kjøpe en med lavere faktor. Her blir vi fort brune alle mann, ikke lys i huden.

Skrevet

20 på fire og sju årningene, 30 på vesla... Alle ungene er lyse i håret, men har greit med pigment i huden så de blir brune og har aldri vært brent.

Går ned til 15 på de alle sammen når grunnfargen er på plass, går aldri lavere enn 15 på dem.

Skrevet

Bruker faktor 25..

Er ikke enig i "jo høyere jo bedre", og synes faktor 50 er unødvendig.. Men opp til hver enkelt det =)

Skrevet

Her oppe i nord bruker vi 15 eller 20. Skal til Tyrkia om ei uke og vil da bruke 40 på de. Eldstesnupp ble solbrent med faktor 40 på Kreta i fjor, tross hyppig smurning. Ble brun etterhvert. :o)

Skrevet

jeg briuker 30 på sønnen min... veldig lys i huden, og han har ikke vært så mye ute i sola da det nesten ikke har vært sol.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...