Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Ser det er så mange innlegg her hvor folk skal ut.. Alle andre jeg kjenner skal og ut... Har så lyst ut i dette været! Men neida, her sitter jeg alene med mini mens pappan er på hyttetur hele helgen... Dårlig gjort, er så lenge siden jeg har vært ute... Hvordan fordeler dere "frikvelder" med mannen?? Her går det nok ti turer på far, på én for meg... Lei nå!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Her liker vi å gjøre ting sammen. En sjelden gang gjør vi ting hver for oss og da er det nok veldig jevnt fordelt. Når vi først har barnefri,vil vi gjerne dyrke forholdet,ikke springe hver for oss
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Det var da veldig så lite trøst å få fra anonym 17.48.. herregud. Men uansett- det er ikke bare lett å flagre rundt ute og dyrke forholdet når man er nybakt mor m en liten som krever kun mamma ganske mange av døgnets timer. Og ikke bare enkelt å ut i solsteken m så små som fort blir grinete. er litt enig m hi om at jeg og gjerne skulle vært utendørs og slanget meg i gesset i dag... Sambo var litt ute m eldstejenta mens jeg var inne og ammet... og bysset... og ammet igjen.. nå er de hos svigers og spiser kake mens jeg måtte hjem og amme (hadde glemt brystskjold).. Man føler seg bastet og bundet som den som har hovedansvar for babyen, med amming og perm og alt.. Skulle gitt mye for at han kunne ammet et par dager. men han drar hverken på byen eller guttetur da, der setter jeg ned foten i denne fasen.. heldigvis går disse første månedene fort, slik at de kan få mat av andre snart og.. også ser jeg frem til avlastning hele juli, både av sambo, svigers og mine foreldre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå