*S* Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hei alle gravide:) I dag syns jeg synd på dere.., håper ikke varmen tar altfor knekken på dere.. Vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg var høygravid nå..
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Hei. Går faktisk ganske bra enda. Er 28 grader i skyggen her. Jeg slet faktisk mer når jeg gikk gravid sist og da fikk jeg i slutten av april....skjønn det den som kan.....hehe
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Tror jeg har fått solstikk... Var sikker på det stod GAVEIDÈ. Tenkte at hei, dette må jeg få med meg, hehe. Men signerer deg, all sympati til de gravide (og litt til oss andre og)
Tia med 2 ♀ Skrevet 31. mai 2008 #4 Skrevet 31. mai 2008 Med stor vifte i stua og masse isbiter så går det faktisk ganske bra. Så lenge man ikke må evege seg for mye utendørs ihvertfall. Måtte ta bussen til butikken idag da, enda det bare er en 15 min gåtur. Var ikke et vindpust ute og var ikke lengre en buss stoppet før jeg skjønte at jeg aldri ville klare den gåturen, snuppa i vogna trivdes ikke så godt i varmen heller.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Hehe,bor i Nord-norge så har ikke merket så veldig mye til denne varmen jeg. Har heldigvis ikke så lenge igjen, og det er ikke meldt steiksol den nærmeste uka, Men takk for omtanken =)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 Varmt og fint i nord-norge i dag da??! Bor i Sør-TRoms og her har ungene sprunget ute i shorts og t-skjorte- 22 grader i skyggen og litt bris. Deilig ute i dag, men nå på kveldinga kom skyene og regnet. Fikk nå tørka 4 maskiner med klær ute i dag da...
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 Det er jo SÅ deilig å være gravid nå Nå er jeg "bare" i uke 19 da, men jeg har storkoset meg i dag! Vi har vært på tusenfryd og jeg har svettet ihjel hehe, gradestokken her viser NÅ 27,5 grad. Gud så deilig det er med sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå