Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 min og min samboers forhold har gått over stokk og stein, og jeg har bestemt meg for å flytte da jeg ikke kan akseptere å leve med løgner hver dag, utroskap, forsømmelse av vår lille baby på 5 uker, festing hver helg, at han stjeler bankkortet mitt og bruker det helt vilt..siste eksempel på det var 1730kr på byen i natt...nå orker jeg ikke mer.. men jeg aaaner ikke hvordan jeg nå må gå fram.. kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre for å få de pengene osv jeg har krav på..ingen peil på dette, for jeg skulle jo i utgangspunktet ikke være no alenemamma.. takknemlig for svar fra de som vet noe om dette.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 du må bestille time på nav, og på familiekontoret. familiekontoret er for at du og din X skal på obligatorisk mekling, slik at dere blir enige om samvær og for at du skal få en atest som gjør at du har krav på dobbel barnetrygd om det er du som sitter igjen med hovedomsorgen (noe du helt sikkert gjør med tanke på alder på babyen osv) nav er for at du skal få søke på den økonomiske hjelpen som du har krav på. jeg skal dytte opp en link der det står masse om stønader. så kan du lese litt på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå