Thessa og Bebbis Skrevet 31. mai 2008 #1 Skrevet 31. mai 2008 Hva er normalt ved uke 8? Noen som vet? Og er det noen som har opplved at det ikke har steget så mye som dobbelt i løpet av tre dager? Kjempe bekymret jeg nå..
Attekattenoa Skrevet 31. mai 2008 #2 Skrevet 31. mai 2008 Er usikker på hva som er normalt ved uke 8, men det som gjelder ved HCG-nivå er at det er veldig store individuelle forskjeller (og sikkert også fra svangerskap til svangerskap). Har funnet dette på nettet: "hCG-nivået skal ha en jevn stigning i svangerskapet frem til 8-10 uker - på et maksimum: 50.000-100.000 - for deretter å synke til ca. 20.000 for resten av svangerskapet". Men som sagt, det er store forskjeller fra kvinne til kvinne. Hva har målingene dine ligget på?
edvina har fått en gutt Skrevet 31. mai 2008 #3 Skrevet 31. mai 2008 Skal prøve å hjelpe deg litt her da jeg er i samme situasjon. HCG hos meg hadde steget på 8 dager fra 670 til 14070 som jo er en fin økning. Men fra fredagen til mandagen etterpå var den bare steget til 27700. Allikevel sier gynokolegen at alt virker veldig lovende ut(hun trodde etter ul for to uker siden at det var en MA) så jeg lever i håpet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå